Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

sonar er jo billig dekk type 500kr stk, tenk om du har 3,91 utveksling 205.40.17 på m20en da, 0 stress å begynne i 2 da, atpå til om du står på dritt asfalt så er ikke det noe sensasjon.

kontra s14 med 3,25 utveksling og skikkelige dekk i 235.35. blir jo en natt og dag sammenligning det.

men nok OT

15 for interiøret ditt er vel en steika bra pris det larsen ? hvordan har du tenkt å det "nye" da? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Offshore? Har bare jobbet "offshore" i 11 turer til Hammerfest som lærlig i 2006 til 2007 jeg ;)

Kan vel ikke akkurat kalles offshore, Hammerfest er vel egentlig bare totalt "utaskjers". Rotasjonsarbeid er nok en mer passende titulasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sonar er jo billig dekk type 500kr stk, tenk om du har 3,91 utveksling 205.40.17 på m20en da, 0 stress å begynne i 2 da, atpå til om du står på dritt asfalt så er ikke det noe sensasjon.

kontra s14 med 3,25 utveksling og skikkelige dekk i 235.35. blir jo en natt og dag sammenligning det.

men nok OT

15 for interiøret ditt er vel en steika bra pris det larsen ? hvordan har du tenkt å det "nye" da? :D

Hvor i alle dager får du tak i sonar dekk til 500kr stk? Sonar dekka sitter jo som hakka møkk etter mine erfaringer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 for interiøret ditt er vel en steika bra pris det larsen ? hvordan har du tenkt å det "nye" da? :D

Tenker Recaro Pole Position i alcantara og vinyl, carbon dørsider, halvbur i bilens farge eller nogaro sølv og 6 punkt belter. Skulle jo helst hatt baksete, men da kan jeg ikke selge noe av interiøret. Så alternativet der er alu plater med carbon vinyl over. Det blir også isolert godt med Dynamat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Larsen K-sport racing" er ditt nye navn :mrgreen:

Hehe heh.. Maksimalt Jævla lættis! :applause: Den fortjente du Larsen! Makan til stri på bremser en aldri har prøvd før, har jeg ikke vært borti :) Jeg tenkte å si det selv, men turte ikke ;)

Du tror jeg tar det til meg? Jeg kjenner Yngve, så tar det ikke så tungt.

Jeg står på mitt når det kommer til K-Sport og andre kina deler, og det kommer nok ikke til å endre seg med det første. Donald Duck bremser kaller jeg det for, kjøper Donald så får man med slike bremser ;) hehe

Det er nok bedre med K-Sport kontra vanlige, JEG skal i hvert fall ikke ha det. Det er dyrt å kjøpe billig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja ja, for all del Larsen! Det var ikke meiningen heller, at du skulle ta det til deg! Hehe :) Jeg vil jo ikke ha noen fiender her inne som har samme interesse :) Men jeg syntes du fortjente den etter alle de prosjektene du har vært innom å prata litt skeivt om dissa bremsene! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 for interiøret ditt er vel en steika bra pris det larsen ? hvordan har du tenkt å det "nye" da? :D

Tenker Recaro Pole Position i alcantara og vinyl, carbon dørsider, halvbur i bilens farge eller nogaro sølv og 6 punkt belter. Skulle jo helst hatt baksete, men da kan jeg ikke selge noe av interiøret. Så alternativet der er alu plater med carbon vinyl over. Det blir også isolert godt med Dynamat.

freddalur: svarte deg på pm, så slipper vi mer diskutering her.

Kan jo bli tøft det, litt mer racing preg, og bane vennlig dette da. ikke vurdert cabbakseter og lage noen "deksler" hvor det blir åpenrom isteden da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går fint å bruke vanlige bakseter sammen med bur, er så pass fleksible at man får de på plass. Det er bare det om jeg skal selge interiøret så bør det jo helst vere komplett da. Baksetet blir jo uansett bare til pynt og støy denping. Men vi får se hva det blir til. Nye stoler har første pri interiør messig da, og ratt med snap-off :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...