Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Har du prøvet stolfestene fra massive?

Ser ut som jeg har de samme understellet som deg. Fikk de ikke til å passe.

Ser påbiodene fra massive, og ser det finnes noen forskjellige understell i etk også.

Men det kan jo moddes til å passe tenker jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke testa de enda, jeg har jo et av hvert. Jeg har et av det som du ser på siden til Massive også. Hvordan er det de ikke passer da?

Edit: Ser på bilder på Facebook siden til Massive at han har kun det "feiteste" festet, dvs ikke det som jeg har bilde av her som jeg hadde lakka. Som sakt har jeg et av hvert, og det "feite" feste ble tatt fra en Mtech stol i hvert fall. Da må jeg skaffe eg et passasjer sete feste av samme type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo hende jeg rota fælt, men ser ut som den "veggen" bakers må vekk om man skal få festet mellom ørene på en måte

Dessuten må man nok borre opp hullene foran.

Etk lister opp to forskjellige til standardstolene pluss sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørst hva type FIA sete man har det, man kan jo bruke de både mellom og på utsiden av ørene.

Jeg skal ta å se på det i morgen kveld jeg! Hvis det ikke passer nå så gir jeg faen meg opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns de ligner veldig på fire-dørs jeg. Klarer ikke å se om de er noe lengre/kortere utifra bildene. Hullene passer jo bra med de hullene som du har på de der(ihvertfall de i midten som er til dørene foran), Yngvejos. Men det er fortsatt noe som ikke stemmer...hm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synst også det ser ut som 4 dørs panel.. Måler man avstanden mellom skruhullene til armlenen så finner man målestokken, å jeg målte meg frem til at karbon trekka er ca. like lange som de på bilde ditt Yngvejos. Men det var med en papir bit som målestokk hehe, så der er rom for en ganske stor feilmargin :P

Uansett så er dette en rå bil å jeg gler meg til å se den når interiøret blir ferdig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, for coupe trekket er jo så og si rektangulert, ikke noe skrå kan i bakkant. Desse må vere støpt utav 4 dørt dør og coupe bak, fatter ikke noe annet!

Skal få prøvd i kveld, uansett kommer hullene til feste klips til å vise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff bil du har larsen! Eg holder på å kople opp ledningsnettet på min e30 mot s50, og i koplingsskjemaet her på bimmers er det nevnt 3 kontakter som skal ligge i hanskerommet. Skal desse brukes? Eg finner dei 3 kontaktene på ledningsnettet på m20 motoren, men finner dei ikkje på ledningsnettet i bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...