Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Skal bare bruke tynn sort/hvit ledning fra S50en inn på den 3 pinnen, og det er turtall. Hvem av de 3 pinnene den skal på husker jeg ikke, men det står i den guiden her på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde dørtrekka i dag, det ble RÅTT #-o#-o#-o#-o#-o#-o#-o

Hvis jeg plasserer det slik at dør åpneren kommer i hullet da er ingen ting anna i hullene sine, plasserer jeg det slik at sveiva kommer i hullet så er det kun armlenet som kommer i hullet.

IMG_4648.jpg

IMG_4649.jpg

IMG_4650.jpg

IMG_4651.jpg

Bak passa ganske bra, men det er ikke god nok finish på det.

IMG_4652.jpg

Fikk montert litt mer under bilen også

IMG_4656.jpg

IMG_4657.jpg

IMG_4658.jpg

Så nå regner jeg med at det hyrauliske brekket ikke funker og stolene er elendige å sitte i...Da er jo alt jeg har gjort i vinter boss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serr??? :shock:

De der MÅ være beregnet til 4d e.l. Er ikke mulig å bomme mye! Regner med du prøver å få igjen penga?

Ja, tipper de passer fint i en 4 dørt. Kan ikke fatte at det går an en gang. Jeg har sendt mail med bilder og skrevet litt. Men får auto svar at de har ferie til 22.mai, det er jo LITT lenge til. Tror jeg bare pakker de og sender de tilbake så fort jeg kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man le eller gråte? Jeg renger med du spesifiserte at du skulle ha til 2 dørs?

Er det ikke litt dumt å ha lufteskruen til caliperne i bunnen?

Jeg monterte bremsene med lufteskruen ned, å var på første prøvetur nå i kveld. Fantes nesten ikke bremsekraft. Kom ikke mye luft heller, bare en boble til å begynne med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...