Larsinnj Skrevet August 19, 2012 Skrevet August 19, 2012 Rå kjøring! Men jeg er ikke spesielt fan av carbonplater isteden for vanlig interiør. Synes den mister litt av sjarmen.. Men det er jo en smakssak selvfølgelig. Bra at du gjør noe eget!
APedersen Skrevet August 20, 2012 Skrevet August 20, 2012 Rå filmer Fant bilen din på en side på facebook nå nettopp også http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =1&theater
ZhilleN Skrevet August 20, 2012 Skrevet August 20, 2012 Ser ut som det fungerer ihvertfall! Bra kjørt også tøft at du tør og bruke bilen!
SSM Skrevet August 20, 2012 Forfatter Skrevet August 20, 2012 Denne bilen er bare heeeelt fantastisk rååå!! Og kjøringen din står i stil til bilen, syyykt rått og se på Gleder meg allerede til og se deg og bilen i aksjon igjen Hyggelig Blir vel å ta turen til autoslalom i dag! Rå kjøring! Men jeg er ikke spesielt fan av carbonplater isteden for vanlig interiør. Synes den mister litt av sjarmen.. Men det er jo en smakssak selvfølgelig. Bra at du gjør noe eget! Sjarmen er jo at den ikke har orginalt interiør hehe! Blir nok mer fullkommen med bur og 6pkt. Ser ut som det fungerer ihvertfall! Bra kjørt også tøft at du tør og bruke bilen! Må jo bruke den, ikke vits med slik bil om man bare skal daffe rundt. Da kunne man jo like greit hatt en S14 i bilen
e30 tic Skrevet August 20, 2012 Skrevet August 20, 2012 pokker er det autoslalom idag ja Tenkte det sikkert va nå i disse dager
BrilleBjørn Skrevet August 20, 2012 Skrevet August 20, 2012 Tok noen flere bilder av bilen din i dag, med bedre kamera denne gang. Bare gi beskjed hvis jeg skal fjerne dem igjen.
SSM Skrevet August 21, 2012 Forfatter Skrevet August 21, 2012 Ja, vant du? 4 plass hehe! Umulig å kjøre denne bilen nå med så lite mønster på bakdekkene! Midt potta mi sprakk jo på tyskland turen, så har det blitt verre og verre. Så på vei hjem hørte vi "ding ding ding ding" i det vi kjørte ut fra Bømlafjord tunnellen. Tror du det ble lyd i blen eller?
e30 tic Skrevet August 25, 2012 Skrevet August 25, 2012 Fant noen bilder på kamera som han kompisen min tok
ealoken Skrevet September 18, 2012 Skrevet September 18, 2012 Kult med video men du burde få deg feste et annet sted så man får farts og bil følelsen
SSM Skrevet September 18, 2012 Forfatter Skrevet September 18, 2012 Prøvde å feste på hattehylla, men da var det veldig ustødig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå