Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Nja, nesten slik. Og jeg kjører en liten twist på den ja.

Siden jeg da har blå bil så kjøpte jeg matt sort dekor, jeg har også erstattet Australian Airlines med PFC, altså Performance Friction Brakes.

Så nå er jeg rimelig sikker på at jeg er eneste i verden med denne dekoren på blå bil, og forhåpentlig vis eneste i Norge med JPS dekor.

JPSE30M3c.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at den ikke er så pass strøken, og det popper opp stadig flere blå E30M3er. Så da skal jeg stikke min ut i fra mengden enn så lenge, til den skal få seg en ny lakkering i en farge jeg skal blande selv. Og jeg er fargeblind, så det blir jævla spesielt hehehehe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at den ikke er så pass strøken, og det popper opp stadig flere blå E30M3er. Så da skal jeg stikke min ut i fra mengden enn så lenge, til den skal få seg en ny lakkering i en farge jeg skal blande selv. Og jeg er fargeblind, så det blir jævla spesielt hehehehe :-)

Hehe joda jeg sjønner den altså. Liker jo å skille meg ut selv da jeg har valgt en "uvanlig" blåfarge som ikke mange andre har. Jeg kunne gjerne tenkt meg å vite fargekoden din hvis du skal bytte farge, da den fargen du har er helt nydelig! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er folk så skeptiske til JPS da? Det er jo jätte porrigt! John Player er et navn som forpliker. Og det bar jo bilene preg av også med svart og gull :D Trodde du skulle PlastiDippe hele vogna svart nå jeg. Blir spennende å se åssen blå med svart dekor blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt på dette når i snart to år, så det er nøye gjennomtenkt :-)

RC felgene jeg har får også gull senter med sorte bolter, så det blir mer ræserbil stuk på det nå.

Har jævli trua selv i hvert fall, det er jo det viktigeste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...