SSM Skrevet April 21, 2013 Forfatter Skrevet April 21, 2013 Yes, da har jeg vert ute å kjørt lørdag og i dag. Det meste ser ut til å virke som det ska. Måtte av med eksosen å sveise litt på ene potta IGJEN, da den sprakk. Mangler også blinklys, så må nok bytte rele der. Fikk tatt noen raske mobil bilder her på lørdag Jeg har også bestemt meg for å stille på E30Meet i år!
SSM Skrevet April 21, 2013 Forfatter Skrevet April 21, 2013 Det der var jævla kult Takker! Er nesten håpløst å få de med på kamera, akuratt som planlagt
SSM Skrevet April 21, 2013 Forfatter Skrevet April 21, 2013 Da skal du vel kjøre litt også ? Det satser jeg på ja Noen små ting som skal utbedres først, men det blir nok kjøring ja.
Trond.S Skrevet April 21, 2013 Skrevet April 21, 2013 Grei vårstemning med en tur i denne bilen eller? Fikk ikke så mye inntrykk av dekoren på akkurat disse bilden. Kommer vel snart med no speilrefleks-bilder?
Ivrig86 Skrevet April 21, 2013 Skrevet April 21, 2013 Ikke lett å få no inntrykk av dekoren men bilen i seg selv er hvertfall helt knall!
Jørgen Lie Skrevet April 22, 2013 Skrevet April 22, 2013 Kult at det er så diskrè at det omtrent ikke vises på bildene! Vil tro man ser det mye bedre irl... Og med riktig lys på og vinkel ved bildetaking så vises det nok slik som ønsket!
Tzunami Skrevet April 23, 2013 Skrevet April 23, 2013 Diskrèt klistremerker liker jeg gleder meg til å se denne live, og å se hvor godt det synes
Thunegutt Skrevet April 23, 2013 Skrevet April 23, 2013 Kan jo se ut som det kan bli litt tøft likevel Men vanskelig å se på de bildene her. Bilen er også som vanlig blank og fin
Andy520iA Skrevet April 23, 2013 Skrevet April 23, 2013 Ble faen så tøft for og si det rett ut! Definitivt noe eget over denne nå Angående e30 meet så lurte jeg på når det var og om det er mulighet for meg som har 7 serie og bli med? Viss du vet dette..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå