Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Du fant ut at personangrep var beste utvei i fra knipen? ;)

Vet ikke helt hva jeg skal med ett sett med gamle felger når jeg akuratt har kjøpt ett sett med nye nei.

Knipe? Hvilken knipe?

Absolutt ikke, men det er ikke annet å si enn at jeg synes du ga et blærete svar. Det er jo ikke akkurat første gangen heller, så derfor synes jeg da at er greit å gi beskjed om det. Men vi legger denne ballen død, så holder jeg meg unna deg og denne tråden heretter :) 

Ang. felgtipset så var det, tro det eller ei, kun for å være hyggelig, da jeg synes de felgene er grisekule og samtidig hadde passet denne bilen ypperlig.

Lykke til med bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Ein ting eg lure på som eg har gløymt å spørra om: Kva slags sveiseapparat ha du handla? Skulle hatt eit sjøl, og då e da ESAB eg vil ha. Men eg må ha 2-fas pga eg ikkje har 3-fasa anlegg i garasjen. E apparatet ditt 2-, eller 3-fasa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 27.1.2016 at 10.28, RF91 skrev:

Ein ting eg lure på som eg har gløymt å spørra om: Kva slags sveiseapparat ha du handla? Skulle hatt eit sjøl, og då e da ESAB eg vil ha. Men eg må ha 2-fas pga eg ikkje har 3-fasa anlegg i garasjen. E apparatet ditt 2-, eller 3-fasa?

ESAB Caddy C200i heter det. Det er vanlig 2-faset. Veldig fornøyd med apparatet ☺

On 28.1.2016 at 19.02, tommbe skrev:

Update snart??:)

Gjør bare små ting som viser lite igjen på bilder. Men kan prøve å få tid til å oppdatere nå en av de nermeste dagene. Driver å bygger litt eksos og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...