Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Sparer rundt 5000,- på forsikringen det halve året, så er vinn vinn sånn sett. Blir ikke fristet til å ta bilen en tur heller da :P

Såpass ja.. Jeg betaler 3700kr i årlig forsikkring så ikke så mye å hente.

Min står ikke vinterlagret hjemme. Parkere den, låser den, trekker over et trekk og reiser hjem. Tar kansje EN tur innom den iløpet av vinteren for og sjekke batteriladeren som er koblet på. Ellers verken ser jeg eller rører jeg den før den skal ut til påsken igjen. Begynner ikke å krible i gass foten før jeg kjenner varmen komme noen uker før påsken. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke kasko på den du da? Jeg betaler vel 8000,- i året minus de 4-5000 jeg sparer på å ikke ha skilt på.

Så viss du skal gjøre noe med bilen så må du gjøre det om sommeren du da, det er jo kjipt! Det som er fint med å ha den hjemme, bare stikke ned å mekke litt om det er noe som skulle vert gjort. På lørdag så vaska jeg gulvet i garasjen slik at det er gull rent, men lurer på å vaske bilen under i år. Har ikke gjort det før, blir litt greiere når man skal gjøre noe også da. Har jo en slik foam canon som jeg testa med Turtle avfetting når jeg vaska gulvet. Ble mye skum da, så tror den kan gjøre susen under bilen også. Pluss varmt vann inn på høytrykk spyleren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke kasko på den du da? Jeg betaler vel 8000,- i året minus de 4-5000 jeg sparer på å ikke ha skilt på.

Så viss du skal gjøre noe med bilen så må du gjøre det om sommeren du da, det er jo kjipt! Det som er fint med å ha den hjemme, bare stikke ned å mekke litt om det er noe som skulle vert gjort. På lørdag så vaska jeg gulvet i garasjen slik at det er gull rent, men lurer på å vaske bilen under i år. Har ikke gjort det før, blir litt greiere når man skal gjøre noe også da. Har jo en slik foam canon som jeg testa med Turtle avfetting når jeg vaska gulvet. Ble mye skum da, så tror den kan gjøre susen under bilen også. Pluss varmt vann inn på høytrykk spyleren :)

Jeg har bare delkasko ja.

Jeg har ikke noe jeg skal gjøre med den i vinter så er ikke noe problem å ha den vekke. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk et hyggelig brev i posten i dag, men denne gangen var det ikke fra Statens Vegvesen!

Det var nemlig fra Norsk Tipping som ville gi meg 52744,- :) Kan ikke tenke meg et bedre tidspunkt å få

slike penger på. SS Performance skal ha 53000,- for å TÜV godkjenne bilen, så da blir dem pent satt på høg-rente konto.

Så skal jeg få TÜV godkjent denne og godkjenne den med S50B32 til våren igjen.

For min del så er det penger rett ut vinduet, men er jo gøy å ha alt på stell.

Så da tenker jeg å kjøpe KW Variant 2 coilovers til E36M3 3.2l og ha komplett E36M3 3.2l forrstilling og bremser. Blir det mer arbeidslyst til overs så kan jeg jo prøve meg på å sette 3.2l bremser på bak også.

Så skal det på bremse servo fra E28, er lei av den harde pedalen allerede. 320en høgger mer på bremsen enn M3 liksom...Det blir litt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde visst det :) Men selfølgelig, den ene kjangsen man fikk i livet til å vinne i Lotto så måtte det mangle noen nuller! hehe!

Men det holder heldigvis til det som livet dreier seg om når man har bil som hobby, nemlig å tilfredsstille Biltilsynet #-o

Vert mer morro å brukt dem på bur, stoler, belter, bane felger, bremser osv osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt med en slik gevinst da! :) I mine øyne stiger bilen i verdi viss du får godkjent med S50B32, så det vil jeg ikke si er penger ut av vinduet.

Den stiger i markeds verdi, men den stiger ikke noe mer for meg om du skjønner...

Du vil ikke har E36M3 fjørbein. Det er ikke noen god løsning på E30.

Tror ikke det blir det alikevel, sjekka litt priser så det viser seg at et bare er 700kr i forskjell på KW V2 til E36M3 og E30M3. Må selfølgelig ha hjul lager utenom, men da kjøper jeg E28 til rundt 700kr stk. Så beholder jeg K-Sport topp lagrene også. Mangler bare Sport Evo fram skjermer da, så kan jeg gå enda lavere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...