Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Fikk mail fra bladet i dag, de hadde gjort en feil med trykkingen. Den teaseren skulle ikke komme før i det bladet som kommer nå i uka. Dvs. at det ikke er reportasje om min bil før i det som kommer i desember.

Men i det som kommer nå så kan dere lese om ToreBMW sin E30 "M3" med M50B28 turbo fra forumet her :)

Det er også et par andre norske biler som står på listen der som de tok bilder av når de var her i august. Så kommer masse snacks der framover!

De kom seg jo aldri til Haugesund for å ta bilder osv av bilen hans, hvordan skal de klare lage en artikkel da? :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vits å kjøpe nytt understell når det en har ikke går an å få godkjent i vognkortet, og når man vil ha noe mer skikkelig enn kina sport.

Snakket med Louise, hun sa Tore sin bil. Men heter han Tore han med den hvite v8 "m3"en også? For det er den som kommer i dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått litt tvangstanker om å selge den til neste år :S Håper egentlig det går over! Frister med 911, Lotus Esprit eller en billig E30M3 som jeg kan bygge opp.

Snuser også på noe litt billigere som kan bankes på bane og muligens kjøre racing eller drifting med. Frister også med en Dodge RAM SRT-10 som kan brukes til hverdag, men da forsvinner jo sikkert hele bil hobbyen med M3en.

Ja støtter deg ass!

Selv har jeg brukt opp 50 dekk på rudskogen i år med 338en, og det blir det mer minner av enn å polere!!!

Og en veit godt hva som skjer når dekksforbruket går i værs: korden sleiker bakskjermene og ødelegger lakken, dekka sprenger og bulker hjulbuene etc etc, så bilen din er altfor fin til å klikk-kjøre med :P

Første gatebiltreffet falt bakfangeren min av fordi dekket sprang, ser for meg det på bilen din :P

Men om du ikke selger e30 m3en, så kan du feks kjøpe en billig 320 todørs, smelle oppi s50/s38... og e36 tannstang + feks ksport understell.

Da har du billig sladdebil du kan sladde dritten ut av med god samvittighet!

Stivt understell = lett å sladde

s50/s38 = spinner lett i 3 gir med stivt understell

E36 tannstang = bedre styreutslag, veldig kjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slipper noe som helst pappir arbeid jeg når jeg leverer bilen til Ssp :) Men det kompressor kitet fristet noe jævlig! Fant et par filmer på youtube med slikt kit. Hadde vert noe med 650hk i M3en! Hadde blitt mange blek ansikt da :P

Satt litt på PPF forumet å kjikka, var en fin M5 til salgs der........970hk.....heeeeeeh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vits å kjøpe nytt understell når det en har ikke går an å få godkjent i vognkortet, og når man vil ha noe mer skikkelig enn kina sport.

Snakket med Louise, hun sa Tore sin bil. Men heter han Tore han med den hvite v8 "m3"en også? For det er den som kommer i dette..

Ja han også heter Tore, er sikkert han då....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slipper noe som helst pappir arbeid jeg når jeg leverer bilen til Ssp :) Men det kompressor kitet fristet noe jævlig! Fant et par filmer på youtube med slikt kit. Hadde vert noe med 650hk i M3en! Hadde blitt mange blek ansikt da :P

Satt litt på PPF forumet å kjikka, var en fin M5 til salgs der........970hk.....heeeeeeh

Konny sin den M5'en, hadde en M50 Turbo tidligere

. Den fungerte også veldig bra ;-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vits å kjøpe nytt understell når det en har ikke går an å få godkjent i vognkortet, og når man vil ha noe mer skikkelig enn kina sport.

Snakket med Louise, hun sa Tore sin bil. Men heter han Tore han med den hvite v8 "m3"en også? For det er den som kommer i dette..

Ja han også heter Tore, er sikkert han då....

Hva slags e30 er det? Finnes den på nettet et sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vits å kjøpe nytt understell når det en har ikke går an å få godkjent i vognkortet, og når man vil ha noe mer skikkelig enn kina sport.

Snakket med Louise, hun sa Tore sin bil. Men heter han Tore han med den hvite v8 "m3"en også? For det er den som kommer i dette..

Ja han også heter Tore, er sikkert han då....

Hva slags e30 er det? Finnes den på nettet et sted?

Sikkert denne! Fant ikke så mange bilder på facebook, men den lå til salgs her i fjor(tror jeg) da med Warsteiner dekor og kun M3 skjermer foran. Den er vel også godkjent med M60 4.0...

0evhpiu05c41i10pdncc.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...