SSM Skrevet Desember 10, 2010 Forfatter Skrevet Desember 10, 2010 Rå repotasje!! Grattis Selge felga til meg...? (a) Takk for deeeee Felga kan du få kjøpe, skal vi si 50.000,-? hehehe! Konge!! Gratulerer!! Stas dette Du kjøper 10 stk kopier av bladet da?? Hehe!! Fikk to eksemplar i posten av de, så det ene ligger godt lagret sammen med de andre bladene det er bilde av bilen i Det som går på rundgang på jobb har jeg stifta 4 ekstra stifter i, siden min reportasje begynte på midt siden, og den datt ut samme dag så jeg fikk bladet! Skjønner ikke hvorfor ikke flere lager slik perm som Gatebil og FHM har, de varer jo nesten evig. Forresten, så såg jeg forrsiden på nyeste Gatebil, er reportasje om Ultimaen til Torgeir Maurangsnes. Er verdt å handle seg det å lese om den bilen, ganske så rå!
ZhilleN Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 Hahahahaha!! Nei, vi legger på litt ekstra og sier 70.000,- fysjaaa...
SSM Skrevet Desember 10, 2010 Forfatter Skrevet Desember 10, 2010 Greit det, da skal du heller få med dekkene Når henter du? haehaehae!
SSM Skrevet Desember 10, 2010 Forfatter Skrevet Desember 10, 2010 Sånn dekor i sølv på min bil? Koster 625dollhairs ink.frakt!
ZhilleN Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 Hahahaha!! Ikke sølv!! Da må det såfall være i chrome
SSM Skrevet Desember 10, 2010 Forfatter Skrevet Desember 10, 2010 Skulle hatt en Photoshop av den, hmmmmm
Jørgen-Fastbmw Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 Fin reportasje, neste år slepper dei å redigere bilda så fælt for å få den til å ligne estorilblau
SSM Skrevet Desember 10, 2010 Forfatter Skrevet Desember 10, 2010 Fin reportasje, neste år slepper dei å redigere bilda så fælt for å få den til å ligne estorilblau Hæ?
ZhilleN Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 Fin reportasje, neste år slepper dei å redigere bilda så fælt for å få den til å ligne estorilblau Hæ? Ja, den der skjønte ikke jeg heller assa...? Du skulle kanskje ikke hatt så mye dill, tenkte da på dekalene, kanskje det holder med noe som en firekanta rammet inn på dørene foran, og en liste inni den ramma nedover, hvis du skjønte? Kan hende det kan bli litt tøft, og ikke for mye
Superbeetle Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 Jeg holder en knapp på at de skal lage reportasje om Jørgen-Fastbmw sin bil Slowasses!
Mikael-B Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 Gratulerer med reportasje! Fantastisk bil, en grom blanding av det beste inn M-verdenen, en av de flotteste BMW fargene, en av de grommeste felgene og et utrolig gromt karosseri! Gleder meg til å se utviklingen din videre
Jørgen-Fastbmw Skrevet Desember 11, 2010 Skrevet Desember 11, 2010 Jeg holder en knapp på at de skal lage reportasje om Jørgen-Fastbmw sin bil Slowasses! Hehe, tenkte meir på att på bilda er jo bilen nermere estoril enn bilens opprinnelige farge, så om dei vil sleppe å redigere så masse, kan de komme å ta bilde av min
SSM Skrevet Desember 11, 2010 Forfatter Skrevet Desember 11, 2010 Den er jo lysere enn vanlig Avusblå siden det er miksa i litt hemmelige ingredienser Jeg synst ikke den ser noe lysere ut på bildene, de hadde også en del blitz når de tok bildene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå