Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Var ute å skrudde litt i dag! Tok av fjærbena og begynnte å demontere på motoren.

Det som skal gjøres er;

-NY oljefilterkonsoll

-Bygge om til hydraulisk bremekraft forsterker

-Kw V2 coilovers

Om det blir penger til overs så blir det bytting av rådelager og carbon/glassfiber boks.

Skal også kjøpe ny TPS sensor og kanskje desse tre sensorene som sitter på siden av blokka i håp om å fikse denne fuskinga.

Nå sisst jeg hadde bilen i gang så la jeg merke til noe nytt. Når jeg hold gassen litt over tomgang så låg den å jaga litt. Kan VANOS gjøre det eller er det mest sansylig TPS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Jeg har også slike stickers til felgene, men dine står jo feil vei :D

Vet ikke med deg, men jeg leser hvertfall fra venstre.... Tvilsomt at du har like, for desse har jeg laga på mine spesifikasjoner til kurvingen på mine felger :)

Liker dekor du mr! :-), Bare lurte hva skal du med ny oljefilterkonsol? Angående problemet ditt så høres det ut som tps'en som tuller.

Dekor er billig trimming :P Må ha ny konsoll siden thermostaten ikke slipper olje gjennom til oljekjøleren. Nå når jeg demonterte så var det ikke olje i rørene til kjøleren engang.

Det blir handlet inn ny TPS nå i løpet av vinteren. Fjærbena går avgårde til KW i løpet av uka også.

Har også tatt ned eksosen for å få bygd om midt potta så den ikke henger så nerme veien, da kan jeg senke den 1-2cm til når jeg får på KW settet.

Dynamoen min er også ødlagd, så om noen har en S50B32 dynamo liggende så skrik ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, forsto det, men det blir jo i bunn og grunn det samme. Hjulet går jo rundt, og hvordan det står når man stopper er jo hipp som happ :)

Det var den veien jeg fikk dem lagd jeg skulle ha dem også. De står jo på ytterste kanten, så dem blir synlig uansett hvodan hjulet står liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...