Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Sett inn no bilder fra gatebil magazinet inn her da vel ;)

Må betale for å få dem fra fotografen, og det har jeg ikke fått pris på enda. Tror det var 1000 spenn

eller noe.

Ser du har fått vekk alt asfaltplatene, veide du posen? :)

Jeg fikk en tilsvarende pose når jeg tok ut asfaltmattene i min E30, og vil tippe på at den veide 10 kg. +.

Har ikke veid posen enda, men jeg fjerna fra selve gulvet for et par år siden. Så dette er kun under baksetet og forran gir hullet. Tipper det er 10-15kg. Er veldig tykke matter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må betale for å få dem fra fotografen, og det har jeg ikke fått pris på enda. Tror det var 1000 spenn

eller noe.

Seriøst? Jeg håper du fikk betalt for å stille opp i bladet isåfall.

Gratulerer med årets dummeste kommentar :applause:

Selvsakt fikk jeg betalt for å stille opp i bladet, fikk 150.000,- rett i lomma siden de fikk lov å lage reportasje om bilen #-o

Ja, de kommer fra Autopolstrei.

Har desverre ikke spaceren til og ha bak skiva foran, men kunne godt tengt meg et par av de, så du får huske på meg hvis/når du skal lage slike.

Kom det noe moms/toll på stolene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med årets dummeste kommentar :applause:

Selvsakt fikk jeg betalt for å stille opp i bladet, fikk 150.000,- rett i lomma siden de fikk lov å lage reportasje om bilen #-o

Der stakk du av med årets dummeste kommentar. :roll:

Hvis man stiller gratis med stoff til et blad, er det minste man kan forvente at man får bildene gratis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man har bygd en bil som er verdig nok å komme i et bilblad, så er det nok for meg! Jeg synst det er jævlig stas og en grei milepæl for bygget, så om jeg må betale en tusenlapp for å få noen grise feite bilder av bilen skal jeg leve med.

Selv om jeg synst det var mye greiere med Performance BMW som sendte meg to gratis blader og en CD med bildene på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står et par slike hjemme hos meg nå som skal inn i M3en min....

Har forresten helt glemt og sende deg de brakettene, men skal få gjort det i morgen.

oq9c2358uouoc6crir7q.jpg

Disse var snasne! Hvor mye måtte du ut med?

Jeg ville forresten ikke gjort en reportasje med Gatebil uten å fått betalt, eller i det minste fått bildene gratis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...