flobben Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 Det er BBS LM, ja. Mine favoritt-felger over alle, men koster nok Hawaii-skjorta og litt til i 20". Har aldri sett replica i den størrelsen. etter det jeg har skjønt så er det blitt veldig mye vanskeligere å få tak i replica-felger i Norge, når jeg handlet mine felger nå, så sa selger at replica ikke var akutelt å selge i Norge lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansee Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2010 Spørs vel hvem man hører med. Ellers er det alltids noen til salgs på ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 Her min på Larzon innovation 20" og BBS RX 20" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansee Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2010 Begge hjulsettene satt fint på bilen din. BBS'ene funka spesielt godt siden du har tona ruter. Selge Larzon-settet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 Det er solgt dessverre. Men er ikke så dyre så like greit å handle nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansee Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2010 Det er solgt dessverre. Men er ikke så dyre så like greit å handle nytt. OK. De er "fake-split" mao. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 Stemmer det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 ArneR. Hvor kjøpte du Larzon felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 Kjøpte de brukt her inne faktisk, men det er flere som selger de. Ringte og fikk pris av 4-5 forskjellige firmaer. Billigste tror eg var 16500,- inkludert greie dekk i 245/30 og 295/25. Angrer litt på at eg solgte de når eg ser på bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 Og her er en e60 med like felger som meg, men denne har bredere kant, pga lavere innpress og kanskje bredere felger også. 20" dette vel? Uten at jeg vet 100% sikkert, så går jeg utifra at de er 20" ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 Den bilen var nydelig. Både felgvalg, farge og mods var perfekt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansee Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2010 Perfect 10x2! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_82 Skrevet Mars 22, 2010 Share Skrevet Mars 22, 2010 Noen som vet hvilken felger som står på denne bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Mars 22, 2010 Share Skrevet Mars 22, 2010 Her min på Larzon innovation 20" og BBS RX 20" Faen så kult med BBS! E61 er en nydelig BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 Noen som har bilde av e60 med Dotz Mugello 19" ?? edit: Fant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå