Ellingsen B. Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 Grattis med fin bil. Jeg var vel eier nr 2 eller 3 på denne bilen Jeg kjøpte bilen mye pga fargevalget som er skikkelig gromt og at den er så loaded med utstyr! Lykke til videre Du må legge ut lydklipp. Det fikk jeg aldri gjort. Lyden er jo helt konge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 go bil det der! kjøpte du den fra ålesund? Det stemmer. Mye kjennskap til bilen? egentlig ikke noe spesielt om selve bilen. kjenner til han som hadde den. eigde den ikke så veldig lenge, halvt år eller noe kanskje. fint brukt så lenge han hadde den hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 Ang felgvalg syns jeg de felgene jeg hadde på den er veldig kledelig på E39. GS selger vel disse enda. Legger ved bilde. Shadowline'n er også orginal på den. Det var 8.5x19" forran med 235/40-19 og 9.5x19" med 265/30-19" mins jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mak1990 Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2010 Jeg har vurdert Hartge ja. Synes de er fine. Har også sett på disse. Blir det helt feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 De er også gromme! Bare sørg for å få nok kant. E39 fortjener det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 Lm Replica felger er aldri feil nei! Men som Ellingsen sier, må ha kant! Så sørg for å få bredere felger bak.. viktig viktig hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Er det du som dro av veien med et par kompiser i Våle i helgen? Så restene av bilen ligger til salgs på finn? Hva har skjedd??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Er det du som dro av veien med et par kompiser i Våle i helgen? Så restene av bilen ligger til salgs på finn? Hva har skjedd??? hvor på finn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Er det du som dro av veien med et par kompiser i Våle i helgen? Så restene av bilen ligger til salgs på finn? Hva har skjedd??? hvor på finn? http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?Ad ... 1269941997 sure greier. så ut som en flott bil med den rette motoren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomcandersen Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Ikke kjekt og se slike biler ende på den måten... surt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Aiaiai, dette var ikke bra. Synd med bilen, denne virket jo strøken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mak1990 Skrevet Mars 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2010 Ja, det var triste saker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Men kanskje enda viktigere, hvordan gikk det med deg oppi dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mak1990 Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2010 Det gikk heldigvis bra med alle tre, men det har vært en ubehagelig opplevelse. Som du sikkert har sett så har vi vært veldig heldige og det kunne gått mye verre. I slike tilfeller spiller bil og penger en liten rolle. mvh Morten. A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomcandersen Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Det gikk heldigvis bra med alle tre, men det har vært en ubehagelig opplevelse. Som du sikkert har sett så har vi vært veldig heldige og det kunne gått mye verre. I slike tilfeller spiller bil og penger en liten rolle. mvh Morten. A Det er helt rett, godt og høre at alle har det bra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå