Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hehehe! :wink: ja de får det virkelig til der nede! Men kul det var den jo absolutt :) BMW limo er noe man ikke ser hver dag, skulle vært tøft å se den komme breit på en parkeringsplass.

Dette er en E32, veldig mange tar feil av E32 og E34. Selv hadde jeg et veddemål med en kompis som påsto at bilen som de bruker og brenner i filmen "Jenta som lekte med ilden", er en E34! Men det er altså en E32! :)

Skrevet

Heh, jeg trodde det var en E34 i den filmen. Og den limoen og, men skurret litt å lage limo av en 5 serie så lenge det finnes 7 serier.Tror jeg blir lurt av de nyrene, de fleste E32 har bredere nyrer har de ikke?

Skrevet

E32 har bredere nyrer ja (bortsett fra E34 540 da), og større blinkers på siden, det er de letteste tingene å se forskjellene på. Har ikke sett "jenta som lekte med ilden" ennå, men sett på coveret, og i første øyekast ser det ut som en E34 gitt :)

Skrevet
Har ikke sett "jenta som lekte med ilden" ennå, men sett på coveret, og i første øyekast ser det ut som en E34 gitt :)

Det er det alle sier, de ser på coveret og sier "tull og tøys, dette er en E34"! Men årsaken er at de har Photoshoppet coverbildet og gjort det smalere, derfor er nyrene og panserlinjene smalere. Men ta en titt på detaljene på BMWen på coverbildet, ingen E34 har chromlist oppå støtfangeren foran og det "plast dekslet" rundt nyrene som E34 har, mangler! fordi det er en E32! :)

Ta bare en titt her, et bilde fra filmen:

http://www.imcdb.org/vehicle_262696-BMW-7-E32.html

Det er forsåvidt synd og skam å sette fyr på en fin BMW sånn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...