JonasD Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 Underskriftskampanje mot Statens Vegvesens strenge regelverk mot ombygging/modifisering av biler. http://www.underskrift.no/underskrifter ... panje=2555 Skriv under folkens
EirikL Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 Denne hadde jeg ingen problemer med å signere. Dette regelverket er helt håpløst i praksis.
awt Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 Ikke for å virke negativ, men hvorfor skulle Statens Vegvesen bry seg om en slik liste? Jeg har sett en god del slike lister på andre ting opp gjennom tidene, men har enda til gode å se at noen faktisk bryr seg om de...
Sjøbuse Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 prøver man ikke skjer det hvertfal ikke noe. koster meg ikke mer enn 30 sek å prøve. så ser ikke helt det store problemet. nå prøver vi hvertfal.
matsrh Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 Ikke for å virke negativ, men hvorfor skulle Statens Vegvesen bry seg om en slik liste? Jeg har sett en god del slike lister på andre ting opp gjennom tidene, men har enda til gode å se at noen faktisk bryr seg om de... +1
Oderschvank Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 tviler på at dette vil hjelpe, men har iallefall signert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå