superpoint Skrevet April 19, 2015 Share Skrevet April 19, 2015 Hei, Jeg har kjøpt inn fullt sett med kabler og forsterker, men så skulle jeg montere det idag og da så jeg til min store forskrekkelse at det ikke passa. Den klossen som skal inni har runde kontakter, mens jeg har firkanta, så detta passa jo ikke Noen som har det samme og har greid å løse det på noe hvis? Jeg har 2002 mod. og følgende: S609A Navigation system ProfessionalS672A CD changer for 6 CDs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 19, 2015 Share Skrevet April 19, 2015 da må du nok leite etter ny addapter kabel, er vel det eneste og gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpoint Skrevet April 19, 2015 Share Skrevet April 19, 2015 (endret) Ja, men finnes det adapter til den? har drivi og leita litt uten hell. Endret April 19, 2015 av superpoint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 19, 2015 Share Skrevet April 19, 2015 ja det gjør det, de er ute av produksjon så må nok få kjøpt brukt eller finne på ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpoint Skrevet April 19, 2015 Share Skrevet April 19, 2015 http://www.ebay.com/itm/Blaupunkt-Adapter-Kabel-THA-PnP-BMW-Land-Rover-Mini-7607622017001-/231513811104?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item35e74c68a0 Kan det være denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 19, 2015 Share Skrevet April 19, 2015 nei trur det er samme du har med de runde kontaktene =/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpoint Skrevet April 19, 2015 Share Skrevet April 19, 2015 http://www.crutchfield.com/S-VNG0cGrB5nH/p_023PNP016/Blaupunkt-Plug-N-Play-Adapter-Cable.html jeg fant, jeg fant, men "This item is no longer available" jeg får prøve litt hard google´ing og ebay´ing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 19, 2015 Share Skrevet April 19, 2015 var det jeg trudde ja! da må du nesten legge ut en annonse her på bimmers og finn! kanskje du er heldig ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet April 20, 2015 Share Skrevet April 20, 2015 Finn delenummeret på den du trenger og sjekk her: http://www.blaupunktdirect.co.uk/incar-amplifiers/tha-plug-and-play-amplifier-adaptor-cables.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpoint Skrevet April 22, 2015 Share Skrevet April 22, 2015 Er seriøst umulig å få tak i det adapteret. Har googla, ebay´a og sendt mailer rundt omkring, men til ingen nytte :/ Er litt surt og ikke få brukt detta. Noen som har noen forslag på hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 22, 2015 Share Skrevet April 22, 2015 Jeg har fått kjøpt brukt forsterker med adapter og ledninger, kan sjekke hvem jeg får så kan jeg gi deg beskjed, trur jeg trenger den runde du har, hvis det er flat som følger med så bytter vi bare ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 22, 2015 Share Skrevet April 22, 2015 Jeg har fått kjøpt brukt forsterker med adapter og ledninger, kan sjekke hvem jeg får så kan jeg gi deg beskjed, trur jeg trenger den runde du har, hvis det er flat som følger med så bytter vi bare ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet April 22, 2015 Forfatter Share Skrevet April 22, 2015 Kan jo altids lage ditt eget opplegg, og koble ledningene direkte uten adapter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpoint Skrevet April 22, 2015 Share Skrevet April 22, 2015 Jeg har fått kjøpt brukt forsterker med adapter og ledninger, kan sjekke hvem jeg får så kan jeg gi deg beskjed, trur jeg trenger den runde du har, hvis det er flat som følger med så bytter vi bare ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk Høres bra ut:) let me know! Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpoint Skrevet April 22, 2015 Share Skrevet April 22, 2015 Kan jo altids lage ditt eget opplegg, og koble ledningene direkte uten adapter.. Jeg er ikke så flink på sånt, så det holder jeg meg langt unna. Men kan sikkert ta kontakt med en bilstereoshappe som kan fikse det. Det blir i såfall siste utvei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå