Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Litt usikker. Planen er egentlig å reise til Haugesund på sildajazz, men om jeg blir i Bergen kommer jeg selvfølgelig :wink:

hehe oki :P jeg må vel snike meg en tur ut der! vis ikke det blir glatt kjøring på voss med impreza guttene i stede :lol: men hvor har du kjøpt den lippen under m fangeren din ?

Skrevet

Fin fin parkering uten for XXL her på fredag.

Fikk tittet litt nærmere på bilen.

Sto opp på fortauet der med obs bygg å slengte plank på en tilhenger.

Kjørte også foran deg 5-10min senere opp mot midttun ..

Lurte litt på om du kom deg over den farthumpene der med kirken helskinnet.

Skrevet
Litt usikker. Planen er egentlig å reise til Haugesund på sildajazz, men om jeg blir i Bergen kommer jeg selvfølgelig :wink:

hehe oki :P jeg må vel snike meg en tur ut der! vis ikke det blir glatt kjøring på voss med impreza guttene i stede :lol: men hvor har du kjøpt den lippen under m fangeren din ?

GS bildeler :wink:

Skrevet
Fin fin parkering uten for XXL her på fredag.

Fikk tittet litt nærmere på bilen.

Sto opp på fortauet der med obs bygg å slengte plank på en tilhenger.

Kjørte også foran deg 5-10min senere opp mot midttun ..

Lurte litt på om du kom deg over den farthumpene der med kirken helskinnet.

Hehe, ja jeg er litt redd for "handlevogn bulker" eller andre dører som dunker borti, så jeg parkerer alltid litt vekke :wink:

Kommer egentlig overaskende nok frem de fleste plasser, må bare ta det litt med ro :wink:

• 3 weeks later...
Skrevet

Dette er ikke annet enn nydelig. Sykt gjennomført med alle riktige oppgraderinger. Får jeg spørre hvor du kjøpte luftinntakene i fronten?

Skrevet

Var innom flere ganger, holdt jo delvis til på standen ved siden av, BGK... filmet og studerte den nøye;) strøkent!!! Måtte glo ekstra mye når panseret var åpent... hehe.. drømme :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...