Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja igår kveld tror jeg det ble satt ny rekord i fordommer mot bilen min. Jeg sto parkert i Trondheim og ventet på en kamerat som skulle plukkes opp. Klokken var vel ca 20.30. Plutselig kommer det en mann og banker på ruten min og tar i dørhåndtaket (Låser heldigvis alltid dørene i sentrum etter tidligere erfaringer med fulle folk). Jeg kjører ned ruten litt og får følgende beskjed av personen som står utenfor: Jeg måtte ikke la det at jeg kjørte en pen bil ødelegge meg som person. Jeg måtte ikke tro at jeg var noe fordi jeg kjørte en pen bil ifølge han. Sjokkert som jeg var tenkte jeg raskt at jeg nå hadde to alternativer, nemlig å enten bare jatte med for at personen skulle gå videre, eller å fortelle han nøyaktig hva jeg mente, med noe risiko for at han ville spenne inn ei dør el. Denne drittsekken fortjente ikke å gå videre med "tøffing" stempelet så jeg spurte han sint tilbake om hvor full han var som trodde han kunne komme og dømme personligheten til meg som han ikke kjente ut ifra bilen min. #-o Da skulle han plutselig bli kompis og hilse på meg osv... :roll: Hva er det enkelte folk tenker meg når de er ute egentlig? Kan legge til at dette var en godt voksen person som hadde fått litt for mye å drikke relativt tidlig på lørdagskvelden. Var dette grunnleggeren av janteloven? Et sært "kompliment" på bilen min ihvertfall.

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har du noen gang hørt at du har en pen bil da? Må være noen som juger da i såfall, i den rusthaugen av en utpult Merce...

Skrevet

Ta det som et komplimang Mexos.( tross den teite formuleringen) Var kansje litt surt for han å se en "unggutt" i drømmebilen hans. ;)

Skrevet

Får mye stygge blikk og kommentarer om bilen min. Tar det med et smil.

De fleste som klager kjører bare en rusten Honda eller Auda :roll:

Skrevet
pen bil var vel litt å ta i? kanskje han var frisør?

Ja det kan jo hende han var det. Jeg driter ihvertfall i hva folk tror om meg ut ifra hva jeg kjører. Folk som kjenner meg vet nøyaktig hvordan jeg er som person, så da kan de som betyr noe for meg dømme meg ut ifra hvordan jeg virkelig er. Meningene til ukjente er uinteressante.

Må forresten ærlig innrømme at jeg blir mer og mer sikker på at du bare er 16 år gammel siden du kun har biler som kan kjøres med traktorlappen.

Skrevet

Jeg lå forestn bak deg i elgsetergata 2 ganger. Tror også jeg lå bak deg en natt ned mot statoil nardo. Jeg fløyta men du DREIT i det! Neida...;) Fin bil du har! Kjører selv sort E46 m-tech II, ifall du husker.

Skrevet
Hahaha, nice one! Jeg er hvertfall sikker på at han ikke eier de bilene han har lagt ut bilder av :)!

Har vært hjemme hos han å sett bilene hans jeg så han lyver nok ikke. Men at han liker å kverulere og diskutere er ikke noe å stikke under en stol.

Skrevet
Hahaha, nice one! Jeg er hvertfall sikker på at han ikke eier de bilene han har lagt ut bilder av :)!

Har vært hjemme hos han å sett bilene hans jeg så han lyver nok ikke. Men at han liker å kverulere og diskutere er ikke noe å stikke under en stol.

Den E9,n er ikke hans,men faren hans sin etter det jeg har hørt ;) Men om det er tilfelle er jeg ikke sikker på. men uansett..

Skrevet

Det er egentelig utrolig hva fulle folk kan klare å få ut av seg! Jeg har selv hørt liknende flere ganger, jeg måtte ikke tro at jeg er noe bedre enn andre og at folk skulle legge spesielt merke til meg. "vel" sa jeg! "du la jo merke til det i allfall" :wink:

Jeg kjørte en vennine til en kompis til byen da det plutselig kommer skarpt fra baksete "Du må ikke tro at du skal klare å sjekke meg opp bare fordi du har fin BMW" :shock: Det er det villeste jeg har opplevd så langt, ennå ho var god å brisen så finnes det grenser. Jeg bare svarte med at jeg er lykkelig i et forhold jeg men takk for interessen :wink::mrgreen:

I følge en annen brisen kar som kom bort og banket på ruta så var Audien min noe av det råeste han hadde sett, jeg prøver å holde den strøken men rå var del en overdrivelse litt stor :roll:

pen bil var vel litt å ta i? kanskje han var frisør?

Finnes det ikke mulighet for at Moderatorene kan stenge han her ute fra forumet. Han er jo bare en pest og en plage med alle sine søppelinnlegg

Det er forskjell på å diskutere og være helt idiot i påstandene sine!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...