Frode_E30 Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 pen bil var vel litt å ta i? kanskje han var frisør? Svært så mange stilige kommentarer fra en litn rødhåra miss fra skotselv? Du vet det finns egne forum for de gamle diesel mercedesene du liker så godt? Slutt å tulle her på forumet vårt nå da..
R Andersen Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 Har sendt en Pm til "just-turbodiesel" om at han bør slutte med slike uttalelser. Vi legger derfor den diskusjonen død, så fortsetter vi å snakke om det som tråden handler om.
Just-turbodiesel Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 For noen år siden, så var Just-turbodiesel sin 745 til salgs! Et forum-medlem dro for og se på den, og ble møtt av et vrak! Bilen besto av 90% rust, med antydning til metall enkelte plasser. Om noen gidder og finne den tråden, så hadde jeg blitt veldig glad Er vel en god grunn til at det ikke er skilt på den bilen.. jeg vil også se denne tråden! Hvor var det denne var til salgs hen? Kan bli interessant å høre
Ivanrogov Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 Usikker på hvor den sto, muligens i nord? en plass. Kjente igjen bildene fra tråden din. Muligens 2-3år siden. Men nok OT her, allerede advarsel fra moderator.
Wazu Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 Folk er rare altså. Jeg har faktisk ikke fått en eneste direkte negativ kommentar de fire årene jeg har kjørt BMW. Såklart litt småspøking fra kompiser og bekjente, men ikke noen direktre stygge/frekke utsagn slik enkelte her inne har opplevd. Får håpe jeg slipper unna det i framtiden også.
Fredrik 90 Skrevet Februar 9, 2010 Skrevet Februar 9, 2010 Har sendt en Pm til "just-turbodiesel" om at han bør slutte med slike uttalelser. Vi legger derfor den diskusjonen død, så fortsetter vi å snakke om det som tråden handler om. Litt OT men det var jaggu på tide! Forøvrig så vil jeg nok påstå at det ligger mye misunnelse bak disse fordommene mot BMW! Har flere ganger hørt at det værste dritet du kan kjøpe er BMW, MB og Audi! Men spør du hva de kjører så har de enten ikke bil eller så kjører de som regel en gammel Toyota eller SAAB Men det er jo også mye kameratslig mobbing også da, jeg har jo fått kalt bilen min for "520I Bestefar edition" eller "Bare Makk Werk". En kompis kaller den for "Quattro killeren" da han synes den er så god på vinterføre i motsettning til hans Audi A6 Quattro, men nå har han jo skamdårlige vinterdekk mens jeg har nye Hakkapelitta. Vi pleier å ha noen bakkestart konkuranser oss kamerater i mellom(ja vi er som unger bak rattet av og til), og Bimmeren scorer faktisk veldig bra! Min far var så freidig å kalle den for "Bastøyferga" da den vist nok var så myk å duvende å kjøre(med vinterdekk altså), ikke rart han synes det når han selv kjører E60 med full M-sport,"den er jo som en gammal Cadillac i forhold til M-sporten min". Jeg kaller den bare "god bilen" jeg! Husker fruens reaksjon når jeg skulle kjøpe den,"Skal vi ha en sånn alvorlig bil, trodde ikke du var så opptatt av å vise deg"
Lapin Kulta Skrevet Februar 9, 2010 Skrevet Februar 9, 2010 Har sendt en Pm til "just-turbodiesel" om at han bør slutte med slike uttalelser. Vi legger derfor den diskusjonen død, så fortsetter vi å snakke om det som tråden handler om. På tide!
S.Hafsmo Skrevet Februar 9, 2010 Skrevet Februar 9, 2010 tror aldri jeg har fått noe negativ oppmerksomhet når jeg farter rundt i min gamle E34. eneste gangen en fremmed har tatt kontakt, var en gang jeg sto og prata med en kompis med huven åpen. Det viste seg da å være en gammel BMW entusiast som selv kjørte en klin strøken BMW 635csi. ellers kom det en drita full fyr bort til meg mens jeg holdte på å demontere rattlåsen utenfor en mix kiosk (innmaten knakk) kl. 12 en formiddag, og han ville egentlig bare be meg slå han ihjel, men jeg valgte å ikke gjøre det siden jeg er en sånn en grei kar.
bad_ip Skrevet Februar 10, 2010 Skrevet Februar 10, 2010 Har aldri fått stygge kommentarer heller. Selfølgelig litt kebab og div fra kamerater som ikke er særlig alvorlig ment. Har faktisk opp til flere ganger når jeg kjørte litt på kompiser til og fra byn fått kommentarer fra forbipasserende som synes det var en flott bil. Var også mange som ville bli kjørt hjem pga bilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå