Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Du veit du er bilnisse når:

Ukjente folk som lurer på deg får forklart at du er han fyren som alltid kjører, snakker eller diskuterer BMW.

Når folk kaller deg noe med en karroseribetgnelse.

Dine beste venner kaller deg for E30Howie.

Kjerringa dumper deg fordi du bruker alle penga du tjener på sommerbilen din og ikke på hun.

Når du ruller inn på tomta til svigerfar for første gang og han bare står og måper av bilen din.

Du VEIT du er bilnisse når, du har like mange innlegg som Hagenisse! :lol:

Skrevet

-når du ligger bak en rå bil, personen svinger av, du svinger etter, for å spørre om og sikkle over den råe bilen :D

-når du sitter på do, og plutseli kommer på ting man kan gjøre neste på bmw din

-når du tattoer ett bil merke på kroppen din ( kremt.. høgre underarm :P )

edit :P

-når du overser/ overhører dama, når du sitter på bimmers :P

(gorde akuratt det nå, mens jeg skrev dette :P )

Skrevet

Jeg vil påstå at du er litt bilnisse når du på vei hjem fra jobb bruker en time i en vaskehall, slik at du kommer til kald middag! For så å ta bilen ut på handle tur samme ettermiddag og videre for så å innom vaskehallen igjen en times tid fordi bilen ble LITT skitten, og det med en gammel 93 mod Audi(Strøken men gammel) og på toppen av det hele, mens fruen venter!!! :shock: (Takk gud for Se & Hør og kryssord) Dette klarte nemmelig jeg å prestere i går! Men sånn er det med det salthelvete vi har på veiene her på sørlandet!

Når du også ber kjerringa ta bussen til jobb fordi BMWen står rein og fin i garasjen er du vel også litt på kanten av hva som kan kalles normalt! :? eller nekter folk å låne sigarett tenneren til å tenne en røyk, for da kommer det aske i tenneren og det kan se ut som bilen er røyket i!

• 3 months later...
Skrevet

- når man vasker/pynter bilen til konfirmasjoner, bursdager og ikke minst 17. mai.

- Når man sitter på bimmers istedefor å lese til eksamen. Som (uheldigvis) er i morra!

Kjenner meg også igjen på den ignorere/overse dama pga bimmers 8)

Skrevet

Når du sitter i bilen med far og det eneste dere snakker om er bil: Han ser en morsom bil, jeg forteller noen morsomme fakta om bilen. "Det var en Viper. De har V10, er amerikanske legender og motorvolumet er på rundt 7-8 liter" "Det der var en Audi RS6. Vanlige personer vil tro at det enda bare er en Audi A6, men det trente øyet vil se de digre bremsene til bilen i fart og bli oppmerksom, og bilen kan gå jææævlig fort! De koster like mye som de billigere superbilene."

Når din far møter nye folk i forretninga hans, og får vite at de har bilinteresse, så tar far og ringer deg fordi han har en sønn som også er bilnisse. Det her har skjedd mange ganger "Ja nå må du snakke litt med Rune her, han har skrudd på Ferrari og sånn, snakk litt nå" :lol: Sånn ble jeg kjent med en svenske en gang som var i 50-åra og hadde en TVR som ikke var lovelig registrert, han pleide bare å kjøre om natta i skogen :lol:

Jeg elsker å være glad i biler.

Skrevet
Hehe,kjenner meg igjen i den parkerings-beskrivelsen :)

+1 :)

Gjør ALLTID dette for har sett for mange gamle kjerringer og unger som har smelt døra inn i andres bil..

Skrevet

Når du sier "h*n med den "røde bmw 535'n" om du skal fortelle om en person.

Når du forbinner nesten alt som er av tall med en eller annen bilmodell.

Når du er mer interessert i å finne en skånsom shampo til bilen enn til deg selv.

Når du synes det er en god idè å ha bildeler inne i huset.

• 1 month later...
Skrevet

Når du kjøper en bil som INGEN andre enn du ser verdien i.

Når du kjøper biler uten å tenke på hvor den skal stå, eller hva du skal med den, men du bare måtte ha den.

Når ingen forstår hvorfor du brukte 50000 på å fikse opp en gammel 525.

Når Bilen blir mer og mer uferdig jo mer tid og penger du bruker på den.

Når Ukjente folk kommer bort å kommenterer hvor sint/mørk/rå fronten på bilen er (H)

Når du så absolutt bør selge bilen og bli gjeldsfri, men ikke klarer :(

Skrevet

Når det hver gang smeller igjen en bildør eller det sviver en bil på tomgang og man må gløtte i gardinene....

Nei vent.... det kalles vel for paranoid? Som jeg har blitt....

Skrevet

Du vet du er bilnisse når du prøver å få kjøpt en ny prosjektbil så den bruks/prosjektbilen du allerede kjører kan lagres for å bli ORDENTLIG prosjekt... :P

Skrevet

Når du nærmest har en svarteliste i hanskerommet med folk som blir nektet skyss pga smelling av dørene. [-X[-X[-X

Sigarettenneren ligger faktisk ikke i bilen en gang for da slipper jeg unna å låne den til folk som skal tenne røyken. Tenneren blir ikke satt i bilen før jeg skal selge. En av de første tingene jeg sjekker når jeg setter meg inn i en bil jeg vurderer og kjøpe :D

Skrevet

Du vet du er bilnisse:

-når du kan Reg nummere på bilenene du har i stede får TLF nummeret dit.

-når du bor hjemme hos foreldra dine siden det er gratis, og alt går til bilen

-når du har flere microfiber kluter til bilen en hånkler til deg selv

-når bilen din står inne i garasjen og foreldra dine sin må stå ute

-når folk får sjokk får at man ikke skal vaske bilen i dag

-når man er mer nøye med utsende på bilen sin en seg selv

-når man heller vil betale parkerings bot får og ha parkert på to plasser i stede får en, for å ungå bulker

-når du prøver og lure inn bilen din i alle samtaler med folk

-når du skryter mer av bilen din sitt utstyr en ditt eget i senga

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...