Wacman Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 Hehe,ja,jeg driver også og vurderer alderen på biler ut ifra reg.nr. E39'n min er jo facelifta, men en kompis av meg la merke til det med en gang (han jobber med bilutleie) "du.. bp15, er ikke det sånn rundt 97-98?" Noen skader pådrar man seg Jeg hadde en 18" felg på garderoberacken i gangen en god stund,men dama likte visst ikke å ha bildeler DER heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deerepower Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 ser ofte tall.. å på klokka når den er 13:25 eller o3:25.. tenker på stakkars e 30'n min med engang hvor sårt den trenger en god pleie snart:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 -du prøver og gjette hva slags bil du møter i mørket ut ifra lysene ? det gjør iallefall jeg når jeg er ute og kjører i mørket ^^ litt skummelt da ettersom du fort kan sitte litt for lenge og se på lysene og ikke se en dritt etterpå :\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 -du prøver og gjette hva slags bil du møter i mørket ut ifra lysene ? det gjør iallefall jeg når jeg er ute og kjører i mørket ^^ litt skummelt da ettersom du fort kan sitte litt for lenge og se på lysene og ikke se en dritt etterpå :\ Det der gjør jeg hele tiden. Samme mend nummerskilgreiene, har sikkert 50 bilder på mobilen av artige bilskilt jeg bare "må" ta bilde av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 - Prøver å gjette hvilken bil som kommer bak deg når du er ute å går tur, bare ved å høre på motorlyden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 - Når du ser en audi og rister på hodet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagestande Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 - Eller når du må inn på bimmers hvertfall en gang om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 - når du tar vare på kølappen fra banken fordi du ble nr. 540 - når fruen truer med å dra av seg alt håret på huet neste gang du så mye som nevner bil. - når du tråler igjennom finn.no hver dag for å se etter biler med "potensialet" eller bare får å søke inspirasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E12_520s Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2010 -Når du ikke rekker å sette bilen helt sammen før du skal på langtur for å besøke noen, å tar med delene og verktøykassa og fortsetter å sette sammen bilen før de andre har stått opp mens du er der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 -når man konstant finner skruer eller muttere i lommen- -når man sover med fiber kluter og polerings padder til polerings maskinen i nattbords skuffen- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 - Når du ser en audi og rister på hodet. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 - Når du ser en audi og rister på hodet. liker Audi jeg. Nye A8'n er et mesterverk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 Når kjærringa kjefter fordi man fant ut at det var en god idé å oppbevare et eksosannlegg i gangen, en spoiler, et taktrekk, noen interiørdeler og et sett 19" felger på soverommet 1+ Har helt interiøret, felg sett, eksos, spoiler, forskjermer, skjørter, ratt, baklykter, liggende i/under senga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 Når kjærringa kjefter fordi man fant ut at det var en god idé å oppbevare et eksosannlegg i gangen, en spoiler, et taktrekk, noen interiørdeler og et sett 19" felger på soverommet 1+ Har helt interiøret, felg sett, eksos, spoiler, forskjermer, skjørter, ratt, baklykter, liggende i/under senga - Når man ødelegger 2 eller flere forhold og man spør partneren sin om hvorfor hun/han vil stikke så er svaret du sa du var på firmatur til danmark, men du lå å skrudde på bilen i garasjen og sov der på toppen av det hele Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 eller at man bare tenker på bil OFTE og daglig surfer finn.no/bimmers og andre bilsider.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå