Gå til innhold

Du vet du er bilnisse når!

E12_520s
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe,ja,jeg driver også og vurderer alderen på biler ut ifra reg.nr.

E39'n min er jo facelifta, men en kompis av meg la merke til det med en gang (han jobber med bilutleie) "du.. bp15, er ikke det sånn rundt 97-98?"

Noen skader pådrar man seg ;)

Jeg hadde en 18" felg på garderoberacken i gangen en god stund,men dama likte visst ikke å ha bildeler DER heller :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

-du prøver og gjette hva slags bil du møter i mørket ut ifra lysene ? det gjør iallefall jeg når jeg er ute og kjører i mørket ^^ litt skummelt da ettersom du fort kan sitte litt for lenge og se på lysene og ikke se en dritt etterpå :\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-du prøver og gjette hva slags bil du møter i mørket ut ifra lysene ? det gjør iallefall jeg når jeg er ute og kjører i mørket ^^ litt skummelt da ettersom du fort kan sitte litt for lenge og se på lysene og ikke se en dritt etterpå :\

Det der gjør jeg hele tiden. Samme mend nummerskilgreiene, har sikkert 50 bilder på mobilen av artige bilskilt jeg bare "må" ta bilde av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- når du tar vare på kølappen fra banken fordi du ble nr. 540 :D

- når fruen truer med å dra av seg alt håret på huet neste gang du så mye som nevner bil.

- når du tråler igjennom finn.no hver dag for å se etter biler med "potensialet" eller bare får å søke inspirasjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kjærringa kjefter fordi man fant ut at det var en god idé å oppbevare et eksosannlegg i gangen, en spoiler, et taktrekk, noen interiørdeler og et sett 19" felger på soverommet :?

1+ Har helt interiøret, felg sett, eksos, spoiler, forskjermer, skjørter, ratt, baklykter, liggende i/under senga :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kjærringa kjefter fordi man fant ut at det var en god idé å oppbevare et eksosannlegg i gangen, en spoiler, et taktrekk, noen interiørdeler og et sett 19" felger på soverommet :?

1+ Har helt interiøret, felg sett, eksos, spoiler, forskjermer, skjørter, ratt, baklykter, liggende i/under senga :D

- Når man ødelegger 2 eller flere forhold og man spør partneren sin om hvorfor hun/han vil stikke så er svaret du sa du var på firmatur til danmark, men du lå å skrudde på bilen i garasjen og sov der på toppen av det hele :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...