Lapin Kulta Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 Nydelig bil! Hvilken farge er det på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpinab10biturbo Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2010 Nydelig bil! Hvilken farge er det på denne? [] Rein svart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 herre mitt høye hårfeste, der har du grom bil! Finner ikke ord som beskriver denne godt nok faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 grombil, siklet på denne i noen år. synd jeg ikke hadde mulighet og kjøpe den når den var tilsalgs. ta skikkelig vare på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpinab10biturbo Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2010 grombil, siklet på denne i noen år. synd jeg ikke hadde mulighet og kjøpe den når den var tilsalgs. ta skikkelig vare på den Det gjør jeg vet du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 herre mitt høye hårfeste, der har du grom bil! Finner ikke ord som beskriver denne godt nok faktisk Å? Det er jo ikke diesel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpinab10biturbo Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2010 herre mitt høye hårfeste, der har du grom bil! Finner ikke ord som beskriver denne godt nok faktisk Å? Det er jo ikke diesel! jo er det..bil nr 0001 og 0507 var det.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 SINNSYKT fin bil det der, orginal og fin! Når jeg få masse penger og plass en gang i framtiden så skal E34 Alpina B10 kjøpes og plasseres i min garasje, må bare snakke med fruen først...... Er den solgt ny i Norge, ser den har gamle Oslo skilter! I såfall så må det være temelig unikt Jeg blir helt klein når jeg ser bilder av sånne biler altså, utrolig råe biler. Du vil ikke bytte den i en 02 BMW 520IA, 93 Audi 100 2,6, et stk enebolig på 320m2 bruksareal oppført 1985 med sol, dobbel garasje, 3 bad og 5 soverom(veldig greie naboer), Askeladden Z7 med CMD 200, noen klær, en D&G klokke og noen sokker?..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagerik Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 ...et stk enebolig på 320m2 bruksareal oppført 1985 med sol... Du er jo bra optimistisk om du skriver opp garantert sol i kontrakten.. *tør dårlig vits, bare måtte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpinab10biturbo Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2010 SINNSYKT fin bil det der, orginal og fin! Når jeg få masse penger og plass en gang i framtiden så skal E34 Alpina B10 kjøpes og plasseres i min garasje, må bare snakke med fruen først...... Er den solgt ny i Norge, ser den har gamle Oslo skilter! I såfall så må det være temelig unikt Jeg blir helt klein når jeg ser bilder av sånne biler altså, utrolig råe biler. Du vil ikke bytte den i en 02 BMW 520IA, 93 Audi 100 2,6, et stk enebolig på 320m2 bruksareal oppført 1985 med sol, dobbel garasje, 3 bad og 5 soverom(veldig greie naboer), Askeladden Z7 med CMD 200, noen klær, en D&G klokke og noen sokker?..... hva slags sokker er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 ...et stk enebolig på 320m2 bruksareal oppført 1985 med sol... Du er jo bra optimistisk om du skriver opp garantert sol i kontrakten.. *tør dårlig vits, bare måtte* Her på sørlandet har vi alltid sol vettu hva slags sokker er det Hehehe! sånne som ligger i boksen med kassa hvor det står på en lapp "Ta 3, betal for ett par! 49 kr" Julegave fra svigermor, har sikkert 80 par! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpinab10biturbo Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2010 ...et stk enebolig på 320m2 bruksareal oppført 1985 med sol... Du er jo bra optimistisk om du skriver opp garantert sol i kontrakten.. *tør dårlig vits, bare måtte* Her på sørlandet har vi alltid sol vettu hva slags sokker er det Hehehe! sånne som ligger i boksen med kassa hvor det står på en lapp "Ta 3, betal for ett par! 49 kr" Julegave fra svigermor, har sikkert 80 par! hehe...ute ved hamresanden he di jo hus di kan snu etter solen faktisk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 Grattis med værsting av E34 ! Den ser utrolig fin ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 Nydelig bil! Hvilken farge er det på denne? [] Rein svart... Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 Flere bilder takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå