Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Pffft. Porsche er så jævli gay...

Pøh... iallefal ikke mer gay enn Mini... :wink:

Har ikke sett Mini på noen gayliste... [-X:twisted:

• Svar 135
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Mini er skyhøyt på Metrofil-lista mi. På grenseland mot gay. Med mindre du har Cooper S Works i modellbetegnelsen, da begynner det å bli guttebil igjen.

Skrevet
Pffft. Porsche er så jævli gay...

Pøh... iallefal ikke mer gay enn Mini... :wink:

Har ikke sett Mini på noen gayliste... [-X:twisted:

http://gaylife.about.com/od/gayproductr ... aycars.htm

5. Best Twinkmobile

2006 Mini Cooper

The Mini Cooper is annoyingly small to some, but simply irresistible to others. The cult classic from the BMW group means fun for anyone who sits behind the wheel (and passengers too). The Mini may look tiny on the outside, but there is a surprising amount of depth on the inside. Thanks to it's great handling, fast engine and fun ride, the Mini Cooper is our Best Twinkmobile winner.

Skrevet

Tåpelig tråd.

Alle slike homobilkåringer kommer fra USA, der alle de sykelig overvektige nissene kjører SUV og pickuper. Nordmenn derimot er vant til småbiler som Polo/Golf/1-serie etc samt endeløse køer av pizzabiler. Så hvorfor liker nordmenn å slenge dritt om kjøreglade biler med design som skiller seg ut, gjerne i sterke farger og uten tak. Er det rett og slett janteloven som skinner igjennom her? At man er en homofil drittsekk fordi man handler bil med følelser istedenfor å kjøre rundt i en grå stv med diesel?

Statistisk sett er vel homofile mer velstående, og kjører som regel dyrere biler enn en smårusten E39. Jeg kjenner bare en homofil mann (som jeg vet om riktignok), og han er en kjernekar som jobber steinhardt og tjener gode og ærlige penger. Så den dissingen dere driver med synes jeg bare blir lavmål. Er det så jævla morsomt å prate om kukk i rompe over flere sider??

Skrevet
Tåpelig tråd.

Alle slike homobilkåringer kommer fra USA, der alle de sykelig overvektige nissene kjører SUV og pickuper. Nordmenn derimot er vant til småbiler som Polo/Golf/1-serie etc samt endeløse køer av pizzabiler. Så hvorfor liker nordmenn å slenge dritt om kjøreglade biler med design som skiller seg ut, gjerne i sterke farger og uten tak. Er det rett og slett janteloven som skinner igjennom her? At man er en homofil drittsekk fordi man handler bil med følelser istedenfor å kjøre rundt i en grå stv med diesel?

Statistisk sett er vel homofile mer velstående, og kjører som regel dyrere biler enn en smårusten E39. Jeg kjenner bare en homofil mann (som jeg vet om riktignok), og han er en kjernekar som jobber steinhardt og tjener gode og ærlige penger. Så den dissingen dere driver med synes jeg bare blir lavmål. Er det så jævla morsomt å prate om kukk i rompe over flere sider??

Hehe. Er vel ikke dissing å synes enkelte biler er homobiler? Å si det er jo like dumt som å si at hvis noen biler er jentebiler, er det dissing av jenter.

Alle slike homobilkåringer kommer fra USA, der alle de sykelig overvektige nissene kjører SUV og pickuper.

Hehe. Den setninga der derimot, det er dissing av alle amerikanere som har et vektproblem, så du skal vel egentlig ikke skrike så veldig høyt.

Skrevet
Tåpelig tråd.

den dagen en mazda miata blir kjøreglad/skiller seg ut, så håper jeg nostradamus sine dommedagsprofetier slår inn [-X sterke farger som oransj, kawagrønn eller rosa metallic er nydelig det, men det spørs helt hvilken bil det gjøres på, en mx-5, z3, slk eller tt cabriolet er så langt i fra følelsesladd kjøp man kan komme, det er smakløst!

Skrevet

mx5 er vel altid blitt kalt en frisør bil. men det er utrolig hvor kjøreglad di er. min bror hadde tidligere en mx5 1,6 med kompressor. og jeg skal love dere at den hadde parkert 300tdene til just turbodiesel uten problemer. hadde absolutt hatt lyst til og handle den om jeg finner den til salgs igjenn!

og btw. kjenner flere som er homofil, og di er greie og normale folk uansett om di har en annen legning og det kan også være flere her på forumet som også er det så pass på hva dere skriver. mobbing og hetsing er lavmål!

Skrevet
mx5 er vel altid blitt kalt en frisør bil. men det er utrolig hvor kjøreglad di er. min bror hadde tidligere en mx5 1,6 med kompressor. og jeg skal love dere at den hadde parkert 300tdene til just turbodiesel uten problemer. hadde absolutt hatt lyst til og handle den om jeg finner den til salgs igjenn!

og btw. kjenner flere som er homofil, og di er greie og normale folk uansett om di har en annen legning og det kan også være flere her på forumet som også er det så pass på hva dere skriver. mobbing og hetsing er lavmål!

Hva er det sagt som er mobbing som jeg tydeligvis ikke har fått med meg? Mener fortsatt at man trenger ikke ha noe imot homofile selv om man mener noen biler er homobiler.

Skrevet

jeg sier ikke at det er skrevet noe spesifikt enda. men hvorfor kaller dere di homsebiler? det er absolutt mange biler som er nevn her som jeg absolutt ikke vill bli sett i. men hva er det som setter standarden for at dere kaller det homsbiler? kan ikke homofile kjøre "mandige" biler? jeg mener at di fleste her frammstiller homofili for noe lavmål.. jeg er absolutt ikke homofil selv men jeg respekterer folk som di er så lenge di respektere meg!

Skrevet
jeg sier ikke at det er skrevet noe spesifikt enda. men hvorfor kaller dere di homsebiler? det er absolutt mange biler som er nevn her som jeg absolutt ikke vill bli sett i. men hva er det som setter standarden for at dere kaller det homsbiler? kan ikke homofile kjøre "mandige" biler? jeg mener at di fleste her frammstiller homofili for noe lavmål.. jeg er absolutt ikke homofil selv men jeg respekterer folk som di er så lenge di respektere meg!

Jeg for min del, og jeg kan bare snakke for meg selv, mener enkelte biler, passer til enkelte homofile. Kan du helt ærlig talt si, med hånda på hjertet, at hvis du hadde sett Jan Thomas og typen, kommet kjørende i den rosa Bentlyen til Paris Hilton, at du ikke hadde tenkt homobil?

Skrevet

hva man tenker og hva man sier er to forskjellige ting. jeg hadde nok tenkt at det ville vert en bil for enten damer eller femi gutter. men jag hadde nok ikke kalt det rett ut en homo bil.

Skrevet
hva man tenker og hva man sier er to forskjellige ting. jeg hadde nok tenkt at det ville vert en bil for enten damer eller femi gutter. men jag hadde nok ikke kalt det rett ut en homo bil.

Hehe. Hvorfor er det verre å si at en bil er for homofile, enn at en bil er for jenter? Blir for dumt. Jeg er IKKE homofil, og hadde absolutt ikke følt meg krenket om en homofil mann hadde kommet bort til meg og sagt at jeg kjørte en hetrobil. Blir det samme.

Skrevet

Disser du en MX-5 og sier at den ikke er kjøreglad, har du ikke kjørt en. Ferdig med den saken. Mer sportsbil enn alt som har kommet fra Bayern de siste tiårene hvertfall.

Den er litt ghey, enig i det, men du må være rar i hodet for å påstå at den ikke er kjøreglad!

Forresten, en bil som er gay = Foretrekkes i stor grad av hunkjønn.

Skrevet

var ett bilde av en range rover sport lenger bak i tråden som en "homobil"...vel...fikk det bekreftet tidligere idag...stod og fylte bensin på min mannlige bmw...så kommer det en sølvfarget RR Sport ved siden av..så tenkte jeg..hmm...kanskje han er homo..så hopper duden ut av bilen og bekreftet nesten det jeg lurte på...Han hadde på seg megatrang rød bukse, rosa skjorte, masse brunkrem i ansiktet og blondt hår i sleik bakover...så ja...RR Sport sjåfører er gays :P

Skrevet

Utrolig hvor tøffe mange BMW eiere blir når de kritiserer andres biler selv om de bare har en liten damemotor i kjerra si. :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...