Alex88 Skrevet Juni 3, 2010 Share Skrevet Juni 3, 2010 Nope. Jeg har også fått den meldingen et par dager nå. Ok daså. Var inne der får noen dager siden, gikk bra men så kom dette opp Sendte PM til trådstarter! Han er vel admin. på forumet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrB Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 Hej! Först ber jag om ursäkt för lyfta en gammal tråd men jag tänkte bara informera om att Bimmerforum har bytt namn! På grund av en otrolig historia om en av Bimmerforums Admins som äger namnet men inte har skött sig. mer info finns på bimmerpower Forumet heter numera bimmerpower.org Och har nu sedan en tid tillbaka återuppstått Så! jag vill här med hälsa alla gamla och nya BMW entusiaster från Norge åter igen välkomna! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gladiator Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Här kan ni läsa varför bimmerforum.se var tvyngen att byta namn till bimmerpower.org skrämande! En Admin saboterade forumet. Nu, bimmerpower.org fungerar som det ska och alla norska BMW antusiaster är välkomna. Det forumet är till folk från Danmark, norge, Finland och Sverige. http://www.bimmerpower.org/index.php?topic=4343.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 Samme nautilus som på dette forumet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 Samme nautilus som på dette forumet? siden han på det svenske forumet gjør masse ut av seg for å være anonym, mens nautilus på dette forumet har navnet sitt i signaturen så ville det overrasket meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gladiator Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 Det skulle också förvåna mig att det är samma medlem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gladiator Skrevet Desember 17, 2011 Share Skrevet Desember 17, 2011 Om ni vill se, från och med idag, forumet har fått ett ny utseende, ett modernare utseende. Skönhet fel som vi hade på portalen är nu borta, texten längst ner är nu på plats in i ramen utan hänga utanför. Forumet är nu på Svenska och inte länge halva Svenska och Halva Engelska. Man har nu 6 språk att välja på, ni kan ändra det i er profil: Svenska, Danska, Norska, Finska, Franska och Engelska. Längst upp ni har Media där ni kan har era bilder. Rätt mycket nytt då vi på Bimmer måste vänja oss. Hoppas att ni kommer att trivas på den nya bimmerpower.org som en fisk trivs i vatten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet Desember 18, 2011 Share Skrevet Desember 18, 2011 Passordet mitt blir ikke godkjent uansett hva jeg skriver.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gladiator Skrevet Desember 25, 2011 Share Skrevet Desember 25, 2011 Skickade PM: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gladiator Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Hej till alla Norska BMW tok. Först och främst vill jag tacka alla norska BMW tok som svarade eller registrerade sig på forumet. Som jag sa förut, bimmerpower.org är inte bara till Svensk folk men även till Norska och Danska så att vi kan tillsammans bygga Norden största BMW forum, det här kan jag inte göra det själv utan att ni är med. I december skickade jag ett nyhetsbrev till alla medlemmar och januari skickade ja en till (nytt). Ni som inte är medlem och älskar BMW kan ni läsa senast nytt: http://www.bimmerpower.org/index.php?topic=4965.0 Varför skickar jag nyhetsbrev? Jo! jag gärna vill hålla medlemmar informerat om vad som händer på forumet, det är ju tack medlemmar att vi finns därmed respekterar vi alla som hjälper till. Finns Norska, Danska, Svenska, Franska och Engelska språk på forumet, ni kan ändra det i er profil. Till Er alla önskar vi välkommen på: http://www.bimmerpower.org Norden största BMW forum. Mvh. Alani. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 Nei, det er ikke samme Nautiluzèn. Jeg registrerte meg der for en stund siden. Ser kanskje nå at det kan bli litt problemer med så like nick senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg