Gå til innhold

Nytt BMW-forum i Sverige

kilroy_SE
 Share

Anbefalte innlegg

• 9 months later...
  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hej!

Först ber jag om ursäkt för lyfta en gammal tråd men jag tänkte bara informera om att Bimmerforum har bytt namn!

På grund av en otrolig historia om en av Bimmerforums Admins som äger namnet men inte har skött sig. mer info finns på bimmerpower

Forumet heter numera bimmerpower.org Och har nu sedan en tid tillbaka återuppstått 8)

Så! jag vill här med hälsa alla gamla och nya BMW entusiaster från Norge åter igen välkomna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 months later...
  • 2 weeks later...

Om ni vill se, från och med idag, forumet har fått ett ny utseende, ett modernare utseende.

Skönhet fel som vi hade på portalen är nu borta, texten längst ner är nu på plats in i ramen utan hänga utanför.

Forumet är nu på Svenska och inte länge halva Svenska och Halva Engelska.

Man har nu 6 språk att välja på, ni kan ändra det i er profil: Svenska, Danska, Norska, Finska, Franska och Engelska.

Längst upp ni har Media där ni kan har era bilder.

Rätt mycket nytt då vi på Bimmer måste vänja oss. :D

Hoppas att ni kommer att trivas på den nya bimmerpower.org som en fisk trivs i vatten. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Hej till alla Norska BMW tok.

Först och främst vill jag tacka alla norska BMW tok som svarade eller registrerade sig på forumet.

Som jag sa förut, bimmerpower.org är inte bara till Svensk folk men även till Norska och Danska så att vi kan tillsammans bygga Norden största BMW forum, det här kan jag inte göra det själv utan att ni är med.

I december skickade jag ett nyhetsbrev till alla medlemmar och januari skickade ja en till (nytt).

Ni som inte är medlem och älskar BMW kan ni läsa senast nytt: http://www.bimmerpower.org/index.php?topic=4965.0

Varför skickar jag nyhetsbrev? Jo! jag gärna vill hålla medlemmar informerat om vad som händer på forumet, det är ju tack medlemmar att vi finns därmed respekterar vi alla som hjälper till.

Finns Norska, Danska, Svenska, Franska och Engelska språk på forumet, ni kan ändra det i er profil.

Till Er alla önskar vi välkommen på: http://www.bimmerpower.org Norden största BMW forum.

Mvh. Alani.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...