Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Følerne skal ha 960 + - 96 ohm, så det er noe lavt det du har :)

Tja, kan jo være.. Får høre med han kompisen min som har liggende om jeg kan prøve de..! :)

Men du har fortsatt ikke kjøpt helt nye plugger? Eller?

Pluggene er vel mest sannsynlig ikke feilen.. Står i samme pluggene som sto i da du ha bilen.. Men det gjorde de jo ikke i 2,5`n, og den hadde samme oppførsel.. Men skal kjøpe nye plugger, men må kjøpe i KR, for Dolf`en hadde ikke riktig ;)

Har aldri vert borti att det der har skjedd pga pluggfjusk på M20...

Eg sette ein fing på dårleg kontakt ein plass :P

Stygt redd for at du kanskje har riktig Ole.! Får prøve mere feilsøking når jeg går på fri..

• Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Irritera meg grønn på att du ikkje bur i nærheten for da hadde eg lett reist å sett på den når du er på sjøen :P

Skrevet

Hehe, såpass du ja ;) Hadde jo egentlig planlagt bare kosearbeid med montering av stash den frituren som kommer nå, men ser ut til at d må vente litt :lol:

Skrevet
Hehe, såpass du ja ;) Hadde jo egentlig planlagt bare kosearbeid med montering av stash den frituren som kommer nå, men ser ut til at d må vente litt :lol:

Ja svarten, sånne småting er sp forbanna irriterande :P

Skrevet
Prøv nye pluggledninger! Disse fører til at det lukter bensin og bilen bare smeller! :P

Meget godt tips, er det kraftig overslag blir det mykje vas :)

Skrevet
Har aldri vert borti att det der har skjedd pga pluggfjusk på M20...

Eg sette ein fing på dårleg kontakt ein plass :P

De kan bli jævla kukete med dårlige eller feile plugger.. Og ville kjøpt nye om det er de samme som når ståle hadde den. En ting du kan sjekke er gapet- skal være 0,7 - 0,8.

Men er nå litt rart vist det ikke er samme plugger som sto på b25en.

Anngående jordings biten kan du jo legge opp ekstra jord for å elliminere det.

Jeg ville også bytta bensin filter, prøvd med andre dyser, målt dyse kontaktene, prøvd med andre plugh ledninger og i værste fall tappa bensinen fra tanken

Du finner vel ut av det:D

Skrevet

Er ikke samme pluggene.. Gapet er riktig, det har jeg sjekker, samt gjort de gullende rene..

Har også prøvd og jorde ekstra, uten at d ga resultat i positiv retning..

Skal sjekke mere over dyser, samt måle kontakter ja, for det har jeg ikke gjort enda..

Filteret er høvelig nytt, samt at d lukter litt bensin, så virker som om den får nok..

MÅ finne ut av det.. Har skikkelig lyst til og ta en skikkelig kjøretur nå merker jeg :(

Skrevet

Hmm.. Kom på at jeg har hatt enda en bil med litt like symptomer, der var det kortslutning i ei dyse. Når du allikevel holder på, prøv å ta strømmen på ei og ei dyse og se om symptomene forandrer seg.

Skrevet
Oki:)

Ja, kunne tenkt meg en liten kose tur selv jeg, bare få sammen shitn å få panseret fra lakk:D

flere det! siden vi får så fine shina motorrom i år. vi skal ikke kjøre uten panser da?:P

Skrevet
Hmm.. Kom på at jeg har hatt enda en bil med litt like symptomer, der var det kortslutning i ei dyse. Når du allikevel holder på, prøv å ta strømmen på ei og ei dyse og se om symptomene forandrer seg.

Men om det hadde vært kortsluttning der, så skulle den vel gått bare på 5 syl ?

Oki:)

Ja, kunne tenkt meg en liten kose tur selv jeg, bare få sammen shitn å få panseret fra lakk:D

flere det! siden vi får så fine shina motorrom i år. vi skal ikke kjøre uten panser da?:P

Da får vel jeg ha på mitt panser, og låse det kraftig :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...