Gå til innhold

Jørgen`s E30-tråd | M-Tech1`n er FRISKMELDT s.160/161 ;)


 Share

Anbefalte innlegg

Følerne skal ha 960 + - 96 ohm, så det er noe lavt det du har :)

Tja, kan jo være.. Får høre med han kompisen min som har liggende om jeg kan prøve de..! :)

Men du har fortsatt ikke kjøpt helt nye plugger? Eller?

Pluggene er vel mest sannsynlig ikke feilen.. Står i samme pluggene som sto i da du ha bilen.. Men det gjorde de jo ikke i 2,5`n, og den hadde samme oppførsel.. Men skal kjøpe nye plugger, men må kjøpe i KR, for Dolf`en hadde ikke riktig ;)

Har aldri vert borti att det der har skjedd pga pluggfjusk på M20...

Eg sette ein fing på dårleg kontakt ein plass :P

Stygt redd for at du kanskje har riktig Ole.! Får prøve mere feilsøking når jeg går på fri..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, såpass du ja ;) Hadde jo egentlig planlagt bare kosearbeid med montering av stash den frituren som kommer nå, men ser ut til at d må vente litt :lol:

Ja svarten, sånne småting er sp forbanna irriterande :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri vert borti att det der har skjedd pga pluggfjusk på M20...

Eg sette ein fing på dårleg kontakt ein plass :P

De kan bli jævla kukete med dårlige eller feile plugger.. Og ville kjøpt nye om det er de samme som når ståle hadde den. En ting du kan sjekke er gapet- skal være 0,7 - 0,8.

Men er nå litt rart vist det ikke er samme plugger som sto på b25en.

Anngående jordings biten kan du jo legge opp ekstra jord for å elliminere det.

Jeg ville også bytta bensin filter, prøvd med andre dyser, målt dyse kontaktene, prøvd med andre plugh ledninger og i værste fall tappa bensinen fra tanken

Du finner vel ut av det:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke samme pluggene.. Gapet er riktig, det har jeg sjekker, samt gjort de gullende rene..

Har også prøvd og jorde ekstra, uten at d ga resultat i positiv retning..

Skal sjekke mere over dyser, samt måle kontakter ja, for det har jeg ikke gjort enda..

Filteret er høvelig nytt, samt at d lukter litt bensin, så virker som om den får nok..

MÅ finne ut av det.. Har skikkelig lyst til og ta en skikkelig kjøretur nå merker jeg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki:)

Ja, kunne tenkt meg en liten kose tur selv jeg, bare få sammen shitn å få panseret fra lakk:D

flere det! siden vi får så fine shina motorrom i år. vi skal ikke kjøre uten panser da?:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Kom på at jeg har hatt enda en bil med litt like symptomer, der var det kortslutning i ei dyse. Når du allikevel holder på, prøv å ta strømmen på ei og ei dyse og se om symptomene forandrer seg.

Men om det hadde vært kortsluttning der, så skulle den vel gått bare på 5 syl ?

Oki:)

Ja, kunne tenkt meg en liten kose tur selv jeg, bare få sammen shitn å få panseret fra lakk:D

flere det! siden vi får så fine shina motorrom i år. vi skal ikke kjøre uten panser da?:P

Da får vel jeg ha på mitt panser, og låse det kraftig :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...