Gå til innhold

Jørgen`s E30-tråd | M-Tech1`n er FRISKMELDT s.160/161 ;)


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jaa, disse i superkort miniskjørt kan nok bli bra? ;)

Jaa, det er kanskje det? Har jeg ikke sjekket.. Blir vel ikke kjørecomfort med høyden jeg skal ha uansett :lol:

Er vol.2, så er justerbar rebound ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sjarmerer ingen med kun komfort vet du.. ;)

Men jeg tror nesten kw er blandt de mest komfortable som det er Tuv på.

D2 er jo geniale med at man korterinn demperen, og beholder samme fjæringsveien samme hvor lav bilen er, men er vel ikke godkjent noen av settene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har faktisk akkurat samme problemet nå. Kan ikke gi noe serlig med gass. Smeller og herjer.... Veit du hva som kan være feil?

Niks, har ikke funnet ut av det, men har heller ikke feilsøkt særlig, da jeg måtte dra på sjøen etter at jeg fikk fyra opp maskinen.. Men, jeg lurer litt på om det kan være føleren(e) som står på girkassa og ska gi signal for tenning.. Det skal jeg sjekke ut nærmere kanskje neste uke når jeg kommer hjem. Skal ta av følerene og se over de, samt Ohm`e de.. Har også en kompis som har noen liggende som jeg skal prøve var planen.

Har prøvd å bytta hjerne og LMM, men dette ga ingen forskjell. Samme problemet hadde jeg mer eller mindre på b25`n som sto i før. Fra b25`n har jeg flyttet over innsug, hjerne, ledningsnett, LMM girkasse og svinghjul over til b27`n.. Så feilen må være på noen av de komponentene, eller noe annet som har med selve bilen å gjøre. Kan kanskje være noe med bensin, men tviler litt..

Du sjarmerer ingen med kun komfort vet du.. ;)

Men jeg tror nesten kw er blandt de mest komfortable som det er Tuv på.

D2 er jo geniale med at man korterinn demperen, og beholder samme fjæringsveien samme hvor lav bilen er, men er vel ikke godkjent noen av settene..

Har ikke planer om å sjarmere noen med denne, men håper den faller i smak hos mengden med det nye oppsettet på understell og utseende.:)

Ja, KW skal da vel være bra??

D2 er jo et alternativ ja, men som du sier så er det ikke TUV på disse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei. For den tenner jo ikke skikkelig. Får se på det i morgen. Finner jeg ut av det så kan jeg si ifra :)

Ja, du må gi en lyd om du finner ut noe :) Facelift du har sikker, 320i touring?

Ahh.. det der hadde jeg på min 325 også, kommer faen ikke på hva det var igjen...!!!

Det synes jeg faktisk at du bare kan komme på med en gang!!! :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du de samme dysene som i gammelmotoren? Selv om det er uvanlig at det skjer kan de jo faktisk bli ødelagte..

Ja, flyttet over fuelrail/dyser og innsug, samt bensintrykksregulator fra b25`n..! Tenkte å starte litt enklere med feilsøk, siden d er prakk å ta av innsug når motor står i for å sjekke dyser... Fattern mente det måtte være noe med tenning.. Trodde først falskluft, men det sjekket vi over her i sta, så det er i grunnen utelukket..

Er 320i ja. Men er ikke særlig flink på facelift osv, men kan hende at det er facelift ja :)

Om du har touring er det facelift :) Den kom kun i facelift..

Facelift er bra sein 87 eller egentlig 88 og oppover.. Prefacelift fra 83 til september 87 eller noe slikt..:) Om du har facelift så har vel ikke du følere på kassa tror jeg.. Den har vel triggerhjul og sensor i forkant av motor.. På veivakslinga..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...