Jørgen Lie Skrevet April 12, 2012 Forfatter Share Skrevet April 12, 2012 Ingen problem,, kjøpærn i Hehe, det gjør du vel ja tenker jeg Mja.. Tørr ikke å dra til helt til Oslo med den 2,8'en nei! Men har plass i passasjersetet på M3n Har vel foressten 4 stk BMW nå, men tviler på caben blir ferdig til det treffet vertfall. Tidligst E30meet 2014 tenker jeg. Kan jo ha det som reserve da 4?? Cab? Jøsses... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Avataren din er så utrolig tøff, så jeg la den like gjerne til som bakgrunn på pcen på jobben jeg (Møller Klargjøring) folk ble ikke så fornøyde da men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 12, 2012 Forfatter Share Skrevet April 12, 2012 Hehe, du får hilse Møller-gjengen med at de har blitt lurt Og at de nå har en skikkelig bil som bakgrunn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Den forsvant fort desverre :/ men pcen på nyejobben skal få bmw-bakgrunn Siste dagen på møller i morgen, første dag hos Bilia på mandag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Finner du feilen? Hadde du forresten prøvd å se om dysene åpner når den kutter? Kan hende det er ei dyse som ikke vil åpne? Min ble ikke bedre med nytt fordelerlokk så tenkte jeg skulle prøve å bytte innsug å dyser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 YEY!!! Der var den på! Skamgromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 NICE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 e30mtech1 alpina, r6 og e91 blåmann, hvem er som deg? hehe, grattis med flott front på en allerede flott bil sjef Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 Fra noen vinkler så digger jeg looken! Men fra andre igjen så minner det litt for mye om en plog. Tror nok den ser helt nydelig ut in real life Flott motorkjøretøy park Jørgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2012 YEY!!! Der var den på! Skamgromt! Fornøyd ja Mangler bare mere senk nå..! Ser litt høyere ut enn den er siden parkeringsplassen heller litt nedover ved rompa på bilene.. Men får montert KW`ene, "RS"`ene og senket nå så begynner det kanskje og ligne noe NICE! Takker e30mtech1 alpina, r6 og e91 blåmann, hvem er som deg? hehe, grattis med flott front på en allerede flott bil sjef Hmm, det blir kanskje mest E30`n, og litt R6`n Hehe.. Takk takk, kommer seg nå Fra noen vinkler så digger jeg looken! Men fra andre igjen så minner det litt for mye om en plog.Tror nok den ser helt nydelig ut in real life Flott motorkjøretøy park Jørgen Jaa, den ser vel litt plogete ut, men synes ikke det er så ille Kan venne meg på dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 Med ''hvem er som deg'' mente jeg: så heldig du er!!! haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2012 ÅÅååh, haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Helrått! Er vell ikke så mange e30er med Alpina front ute å går, har værtfall aldri sett en her i distriktet..S det er jo fint og da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå