Gå til innhold

Jørgen`s E30-tråd | M-Tech1`n er FRISKMELDT s.160/161 ;)


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

du sa det selv, så da sier jeg det jeg også. Slik det ser ut nå, likte jeg det bedre med futura hjula :) men som du også sier kan det jo hende det blir litt annet når du får det slik du vil ha det. uansett gøy med litt forandring. En ting jeg ser godt, er at neste gang du er i ksund skal du få ta med deg litt laminx til grøftlysa dine, kommer til å bli mye finere :D

Alle får da uansett mene hva de vil, det gjelder deg også Marius ;) Men ja, den så faktisk hissigere ut med dorullene :) Tror mye av grunnen er at OZ`ene har myyye mere kant foran.. Den ble liksom litt kjedelig foran nå.. Får den ned foran, å spacet ut litt, så vil d nok hjelpe på ;) Felgene må jo tyyte ut utenfor skjermene..! Haha, jau, skal til byen i dag jeg ;)

skjønner ikke hvorfor du gidder å skru og feilsøke hele tiden Jørgen? :lol::lol: hadde det ikke vært mye morsommere å være ute og cruise med e30'n? :mrgreen::mrgreen:

Haha, nei, hadde ikke vært kjekt i det hele tatt å få trilla litt E30 i sommer nei!!! Det har jeg ikke lyst til.. Så blir vel bare å sende den på huggern :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du 8,5x10 også?

Jepp ;) Litt bedre bilde her, fått med bakhjulet. Men er vel samme strekket som du kjører der ;)

[ Bilde ]

Digga fargen!!

Kva heite den?

Digger fargen for helvette..Du bør ikke lakke bilen din sølv etter hvert kommer du til å få brekkninger nor du ser bilen..Verdens kjedligeste farge skal lakkest opp igjen heldigvis..!

Men den heter sterling silber metallic :) 242 tror jeg det var :) eller 244 ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har prøvd enda et sett med nye plugger i dag.. Ingen forskjell.. Tok ut pluggene igjen, vått på 2-4-6, mens 1-3-5 var tørr.. Kinna en del.. Tok også ut hjerne, for å sjekke om d var noe inne i elektronikken der som var brent. Den så hel og pen ut. Nå gir jeg snart opp å selger hele sjiten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, har vært inn på tanken, men samtidig er det for jæævlig å sende inn en så gammel bil til verksted også!!! Mulig det blir å få slept den for å få tatt en diagnose en dag, om det går på E30, som ikke vil gå.. Men har mest lyst til å finne ut dette selv, i stedet for å bruke flere tusen på verkstedtimer og feilsøking.. Uten å være eplekjekk, så blir det blir absolutt siste utvei, for å si det sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...