Thewiz Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Tjaa, et par tusen kroner kan være verdt å legge inn hvis du ikke finner feilen. Virker som du har feilsøkt i lang tid nå, skaper vel bare frustrasjon og at du går lei av hele bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Legg ut ei liste over hva du har prøvd a : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 Tjaa, et par tusen kroner kan være verdt å legge inn hvis du ikke finner feilen. Virker som du har feilsøkt i lang tid nå, skaper vel bare frustrasjon og at du går lei av hele bilen. Mja, et par tusen kroner er jo 2-2,5time for en mann på verksted.. Så da spørs det jo litt på hvor langt man kommer liksom.. Frustrasjonen er der ja.. Hadde det ikke vært for at jeg vet hva jeg kan få for bilen når den er i tipp topp stand, med alle deler og felger jeg har, så hadde den nok ligget ute..... Faktisk... Legg ut ei liste over hva du har prøvd a : ) viewtopic.php?f=1&t=231195 Her står vel hendelsesforløpet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 1800 for diagnose og feilsøking fikk jeg som tilbud og betalte 2600 når feilen var utbedra absolut verdt penga! Håper du finner ut snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Selgen til meg du:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Har ikke du nok go'bila da Svein Kåre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Får en nokk da?? har handle en god 525 e28 å nå med 3,5l og rennesporta på turingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Får en nokk da?? har handle en god 525 e28 å nå med 3,5l og rennesporta på turingen Da blir det nok en tur for å inspisere en dag! Må bare få nybilen min sjøl først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 D bør du asolut gjør har bygd verksted å med bokk å lakkbox å greier... Å hva slags bil snakke vi????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 Selgen til meg du:) Ta med 80 store blå så skal du få den slik den står, på 15" ATS felger, uten KW, uten M-tech1, uten Alpina, uten Startec, uten DE, uten b27`n og uten interiøret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Nei må ha alt.. Vertfall startec og m-tech 1:)Og senk;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 Okei da, ska få med startec, M-tech1 å JOM-coilovers`n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Ta deg sammen nå Jørgen! Kan ikke selge denne vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Og intriør;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Ikkje selg, tru meg du kjem til å angre. Eg har angra på alle E30`ene eg har solgt uansett stand... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå