Gå til innhold

Jørgen`s E30-tråd | M-Tech1`n er FRISKMELDT s.160/161 ;)


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dama sier ingenting på bilinteressen, då ligger ingen brems der.. Huset har tatt mer og mer over hva interesse angår, faktisk..

Enda mere frustrerende er det at jeg har prøvd alt. Har hatt med meg gammlingen mye med feilsøking, som har vært bilmekaniker i over 30år, og har styring på det meste.. Selv han klør seg i hodet.. Å det gir ikke akkurat en stor dose motivasjon at han ikke ser løsning.. Som som regel har gitt meg løsning på alt jeg har stått fast med ang bil...

Så helheten er vel at jeg er drita lei hele bilen.. Låten hadde nok blitt en helt annen hadde jeg bare øyna lys i tunellen, evt fått start å kjørt en tur med godbiten.

Håkon: har du planer i morgen på dagen? Om du er på Smøla, så kunne du hjelpa meg med oppskriften jeg fikk i teknisktråden, for å sjekke ledningsnettet med ohming og styr.. Hiver meg på R6'n å stikker fra KR med 9-ferga, så er på Edøya 10.00, og hjemme 10.20...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet jeg har spurt før men husker ikke hva du svarte, ohma alle dysene?

Ville også latt pluggledningene henge fritt uten den "skinna" mens jeg holdt på. Vært med på å fått overslag og litt lignende kødd etter å ha stripsa de sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo faceliftnett nå.. Så gidder ikke montere preface igjen, siden dette oppsettet fungerer best med faceliftnett sies det.. Jord til TPS? Problemet nå er jo at den ikke går i det hele tatt.. Det gjorde den jo for så vidt med preface-nettet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kom hjem mye senere enn plana pga pøøøøsregn i mårres, så gadd ikke hive meg på sykkel`n og kjøre hjem...:) Har ikke sett på den i dag nei..

Er vel kanskje hjemme neste uke ja :) Lov til å ta turen vettu..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo faceliftnett nå.. Så gidder ikke montere preface igjen, siden dette oppsettet fungerer best med faceliftnett sies det.. Jord til TPS? Problemet nå er jo at den ikke går i det hele tatt.. Det gjorde den jo for så vidt med preface-nettet..

Ja, men vi hadde akkurat samme symptom. Vi sjekket alt likt og fant det ikke ut. Hvis du har nettet liggende så gå over det :) tar vell 2 kvelder å bytte om. Start opp og kjør ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...