Tzunami Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 kjapp deg kjapp deg! forventer film, igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2012 Står å venter på ferga nå..! Til og med kjøpt meg kanner og fylt 98 oktan i Kristiansund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 Men er det lenge siden du har fylt bensin på den og sett på pluggene? Nå har ikke jeg sett filmen din.. Men hvis ikke det er på stell så kan den være LEI og få start på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2012 Fylte 30liter 98oktan i sta. Har bytta filter og sjekka pumpa.. Såååe, tilbake til start Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 Var ikke pumpa dårlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2012 Pumpa under virka, men tok av ledninga t den i tanken så går den likens.. Å hører ikke at pumpa i tanken går! Så mulig d er noe muffens der ja.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 Nå blir det liv, rai rai!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 Pumpa under virka, men tok av ledninga t den i tanken så går den likens.. Å hører ikke at pumpa i tanken går! Så mulig d er noe muffens der ja.! Jeg holder en knapp på pumpa, min hørtes ut som den gikk fint når man skrudde på tenningen menså begynte den å fuske. (pumpa) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2012 Pumpe i tank er død!! Mulig jeg får skaffet en annen i kveld starter å går uten pumpa i tank, fordi den under bil leverer jo, men sikkert ikke riktig mengde og/eller trykk! Krysser fingre!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 Nyyydelig bil du har. Håper du får den til og gå nå da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 Hmmm.. Kjøre meg en tur nå da? Hvordan er det med ferger osv? Har vel ca 5cm fra bunnpanna nå.. No go? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2012 Takk takk Lite stemningsbilde Montert toppen på en kompis sin c-kadett i mellomtiden bremset 451hk på veiva hos VS for litt siden. Cosworth-motor, og godkjent med motor/understell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2012 Ferga funker fint nå, Larsinnj.. Ny bred stor lemm! bare å kjøre fint på skrå d kan du godt gjøre om du vil har gjesterom også om du ikke gidder hjem i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 Sa ikke jeg for hundre år siden at det var noe med bensintilførselen? Jævla fett motorrom i den kadetten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 Tar turen jeg da. Mer enn pumper jeg skal ta med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå