Tzunami Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 Så da er det ikke noe problem lenger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2012 Det som står i tanken på PFL er ikke pumpe. Det er kun tankmåler og giver til den. FML OMG LOL Det var egentlig det jeg trodde også, som jeg nevnte igår Bare for å påpeke det da Dyktig du Håkon Takk for all hjelp også..! Så da er det ikke noe problem lenger? Den i tanken er ikke noe problem da nei.. Men det er noe annet som er et problem, og det er at jeg ikke vet mere og sjekke nå..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 hmm... skulle bare trumfet igjennom med et eller annet smart å sjekke nå, men kommer ikke på noe noe selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2012 Så vil jeg få rette en stor takk til Larsinnj som kom ned fra Trøndelag i går og hjelpa meg! Hadde med deler, samt prøvde deler over fra hans bil til min og omvendt! Setter jeg stor pris på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 Høres ut som en av dysedriverne er kaputt egentlig. Lån en ecu, og start elimineringsmetoden:) Edit: skulle lest de siste sidene:/ Sent from my Lumia 800 using Board Express Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 Uten og ha lest alt her men har du sjekka trigger og trigger avstand no da? Evt att trigger hjul står riktig? På videoen synst eg det høyrest ut som eit eller anna med tenninga siden den smelle tilbake i innsuget? kan vere så enkelt som jording på batteriet men det rekna eg med du har sjekka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 Høres ut som en av dysedriverne er kaputt egentlig.Lån en ecu, og start elimineringsmetoden:) Edit: skulle lest de siste sidene:/ Sent from my Lumia 800 using Board Express Prøvde den B20-hjernen han hadde i bilen min, å den gikk som en klokke den, så ecu er det nokk ingenting galt med.. Uten og ha lest alt her men har du sjekka trigger og trigger avstand no da? Evt att trigger hjul står riktig? På videoen synst eg det høyrest ut som eit eller anna med tenninga siden den smelle tilbake i innsuget? kan vere så enkelt som jording på batteriet men det rekna eg med du har sjekka? Når den er huka riktig, så kan vel ikke triggerhjul stå feil? Er jo ikke så mange måter å sette det på heller. Klaringa fra trigger til hjul er bra. Dvs rundt om 0,8-1mm. Så vil jeg få rette en stor takk til Larsinnj som kom ned fra Trøndelag i går og hjelpa meg! Hadde med deler, samt prøvde deler over fra hans bil til min og omvendt! Setter jeg stor pris på. Må prøve å hjelpe vettu! Gøy å kjøre seg en tur å snakke litt skit og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 sett inn en annen motor som kan ta det ledningsnettet og hjerne osv, og se om den går fint med det oppsettet bilen har, kanskje ikke så lett men da eliminerer du om feilen enten ligger i motor eller alt annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2012 Lars har svart på det som ehrnst og Ole har skrevet her ser jeg Er jo ikke vits i å sette inn annen motor, når den jeg tok ut også var slik da :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 Det her er nødt til å være en latterlig bagatell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 Lars har svart på det som ehrnst og Ole har skrevet her ser jeg Er jo ikke vits i å sette inn annen motor, når den jeg tok ut også var slik da :/ åja, så da ER det ting rundt motoren da, hmm hva er det du IKKE har prøvd som er rundt motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 Dårlig jording et eller annet sted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 el nett som ligger i bilen, dårlig kontakt fra c101 mot sikkringsboks, alle reeler ? main relay, fuel relay osv ? bare tanker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2012 litt nærmere forklaring, Marius? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Juli 25, 2012 Share Skrevet Juli 25, 2012 sjekk ledninger fra "motorkontakten" og mot bilens el nett, kanskje det er dårlig kontakt der, og sjekk/bytt alle reler som har med motor å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå