Gå til innhold

Jørgen`s E30-tråd | M-Tech1`n er FRISKMELDT s.160/161 ;)


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det som står i tanken på PFL er ikke pumpe. Det er kun tankmåler og giver til den. FML OMG LOL

Det var egentlig det jeg trodde også, som jeg nevnte igår :) Bare for å påpeke det da :)

Dyktig du Håkon :) Takk for all hjelp også..! :)

Så da er det ikke noe problem lenger? :)

Den i tanken er ikke noe problem da nei.. Men det er noe annet som er et problem, og det er at jeg ikke vet mere og sjekke nå..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vil jeg få rette en stor takk til Larsinnj som kom ned fra Trøndelag i går og hjelpa meg! Hadde med deler, samt prøvde deler over fra hans bil til min og omvendt! Setter jeg stor pris på.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten og ha lest alt her men har du sjekka trigger og trigger avstand no da? Evt att trigger hjul står riktig? På videoen synst eg det høyrest ut som eit eller anna med tenninga siden den smelle tilbake i innsuget? kan vere så enkelt som jording på batteriet men det rekna eg med du har sjekka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en av dysedriverne er kaputt egentlig.

Lån en ecu, og start elimineringsmetoden:)

Edit: skulle lest de siste sidene:/

Sent from my Lumia 800 using Board Express

Prøvde den B20-hjernen han hadde i bilen min, å den gikk som en klokke den, så ecu er det nokk ingenting galt med..

Uten og ha lest alt her men har du sjekka trigger og trigger avstand no da? Evt att trigger hjul står riktig? På videoen synst eg det høyrest ut som eit eller anna med tenninga siden den smelle tilbake i innsuget? kan vere så enkelt som jording på batteriet men det rekna eg med du har sjekka?

Når den er huka riktig, så kan vel ikke triggerhjul stå feil? Er jo ikke så mange måter å sette det på heller. Klaringa fra trigger til hjul er bra. Dvs rundt om 0,8-1mm.

Så vil jeg få rette en stor takk til Larsinnj som kom ned fra Trøndelag i går og hjelpa meg! Hadde med deler, samt prøvde deler over fra hans bil til min og omvendt! Setter jeg stor pris på.:)

Må prøve å hjelpe vettu! Gøy å kjøre seg en tur å snakke litt skit og! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...