Jørgen Lie Skrevet Juli 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2012 Ja, forsto det Tenkt bere på den c101, om det va mere spesifikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 25, 2012 Share Skrevet Juli 25, 2012 c101 er den store motorkontakta. jeg hadde problemer med kontakten under innsuget på min. den er noe drit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juli 26, 2012 Share Skrevet Juli 26, 2012 Trigger hjul kan stå feil sjølv om den er huka riktig jo, vist tappen som skal inn i sporet er bortevekk...var borti dette på ein 323... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Juli 27, 2012 Share Skrevet Juli 27, 2012 323 kom jo aldri med triger i framkant, orginalt hvertfal.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juli 27, 2012 Share Skrevet Juli 27, 2012 323 kom jo aldri med triger i framkant, orginalt hvertfal.. Nei men er samme styretapp på hjula vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 Få deg en s50 Jørgen så er du kvitt problemet. E30n forkjener det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 Er du HEILT sikker på att du har riktig LMM? EDIT: Har du lambda? Isåfall, prøv å koble den ifra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 skal få turtall uten lambda, spiller liten/ ingen rolle. Han har prøvd en drøss av lmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 I dette tilfellet her virker ingenting logisk, iallefall i forhold til lista han har prøvd så skader ikkje å prøve alt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 sant nok:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2012 Har ikke Lamda.. Har Målt LMM med riktige verdier både på spenning (5V) og spenningsøkning ved bevegelse på spjeldet (0,5- ca 5V)... Stakk innom ///Mordi på tur til Trøndelag på torsdag, så har lånt diagnoseutstyr fra han, bare for å sjekke om den kan hjelpe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2012 Få deg en s50 Jørgen så er du kvitt problemet. E30n forkjener det M20 4evah <3 hadde sikkert vært samme problemet da også med min flaks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 Har ikke Lamda.. Men, det skal det jo være når du har FL ledningsnett og hjerne. Hadde jeg vært deg så hadde jeg begynt å lete etter feil ifm tenningslåsen og ledningene til den. Og er det ikke den heller så er det dårlig kontakt på det ene bremselyset eller deromkring.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2012 Lamda brukte ikke Stale_H da han hadde motoren i heller.. Rundt tenningslåsen kan d jo kanskje være noe.. Ene baklyset er litt rart ja faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 Hvis jeg forstår dette rett så fikk du problemer etter at du byttet motor? (rett meg hvis jeg tar feil) Du har jo prøvd det meste av det elektriske anlegget i motoren. Hva med det mekaniske? Kan det være at registerreimen står noen hakk feil? (Har lite erfaring med m20 så vet ikke om ventilene går i stemplene hvis reigisteret er feil, skyt meg hvis jeg tar feil). Eller at eksosen er tett? Innsug og alt ok? Jeg har ikke fulgt noe særlig med i tråden så jeg vet ikke eksakt hva som er gjort og ikke gjort. Bare lufter noen tanker til en trengende bileier som savner bilen sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå