Tommen325 Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Er jo helt vanvittig hvor lenge denne motorn har blitt feilsøkt på. Det er vell ikke mulighet for at det er en litt mer ekstrem feil? Noen som har hatt av toppdekslet eller toppen for å sjekke at det ikke er en knekt vipparm eller noe? Evt hull i et stempel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 22, 2012 Forfatter Share Skrevet August 22, 2012 Alle vippearmer og ventiler/tetninger er bra. de to sistnevnte er nesten nylig overhalt. Evt hull i stemper tviler jeg sterkt på, da motor gikk fint da den ble tatt ut av forrige bil, og motoren som sto i min gamle bil hadde akkurat samme symptomer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 bytta bensinrør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Tror igrunn dere burde gå vekk fra mottor søking jeg og kanskje fra tank og fram evnt el nett inni bil, i og med att gamle motoren og var slik:s Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 stavekontroll er en fin ting? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 touchscreens suck... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 touchscreens suck... +1, alt var så mye bedre før.. (men har touchscreen likevel!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dhamree Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Motoren min oppførte seg Akkuratt slik nor forrige eier av bilen hadde bytta om på bensinslangene, alså retur på inn og omvendt, men kan jo også hende at det er bensintrykk som folk sier her. : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 jeg har en følelse av at dette kommer til å bli smertelig for jørgen! :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Sånn da var den retta opp:p. Den stavekontrollen kan dra dit peppern gror.. blir mye rare ord med den gitt:-p Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Passe ufint hvis det bare er å snu bensinslangene ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Det er jo litt "galskap" å feilsøke så lenge uten å måle noe så essensielt som bensintrykk. Det hadde hvertfall vært noe av det første på sjekklista mi. Ikke koster det penger/deler heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Det er jo litt "galskap" å feilsøke så lenge uten å måle noe så essensielt som bensintrykk.Det hadde hvertfall vært noe av det første på sjekklista mi. Ikke koster det penger/deler heller Mener han skrev i tråden et par ganger at han hadde sjekka bensintrykk inn til innsuget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 22, 2012 Forfatter Share Skrevet August 22, 2012 jeg har en følelse av at dette kommer til å bli smertelig for jørgen! :/ Smertelig kan det nok bli til en hvis grad, men jeg har som sagt gått lei hele bilen, så glad for at minigris ville kjøpe den og prøve videre..! Men selvfølgelig, den dagen han får bilen til og gå kommer det nok en stor dose anger, der helt klart........ Det er jo litt "galskap" å feilsøke så lenge uten å måle noe så essensielt som bensintrykk.Det hadde hvertfall vært noe av det første på sjekklista mi. Ikke koster det penger/deler heller Tja, galskap kan du jo godt si, men har ikke hatt tilgjengelighet til å måle det, samt at jeg gikk kraftig lei den siste tiden.. Når man ikke kommer noen vei med noen ting så kom det til et punkt at det var nok. Men nei, jeg har ikke målt trykket.. Nærmeste jeg har vært er å ta av slangen for å se om pumpa leverte.. Og den pælma raskt noen liter bensin i en 10-liters bøtte... Snudd om på slangene har jeg ikke gjort.. Det dobbeltsjekka jeg da jeg bytta bensinfilter.. Kommer også bensin ut fra fuelrailen på den siden som BTR er.. Både før og etter BTR.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Jeg har også testa med annen pumpe rett på railen, med slange i en kanne.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå