Gå til innhold

Jørgen`s E30-tråd | M-Tech1`n er FRISKMELDT s.160/161 ;)


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei, siden det sikkert er mange som er ute etter felger for tiden, og det på en måte begrenser seg en del for hvilke muligheter man har for å kjøpe noe på 4x100 som ingen andre har, så velger jeg å holde det for meg selv foreløpig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, gidder ikke legge ut om det, Anders..;) Vi kan heller ta det på privaten. Saken er at alt styret med frakt tar tid å fikse, om det lar seg fikse. Så blir det jo masse penger i moms, frakt, tollbehandling etc etc, som egentlig gjør felgene ganske dyre til slutt merker jeg. Er allerede kommet godt over 12.000,- og det er uten dekk, samt uten frakt fra evt Oslo til Smøla.

Noen som vet ca vekt på 2stk 8,5x17" og 2stk 10x17" ?? De måtte vist vite dette ang frakt.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saken er at alt styret med frakt tar tid å fikse, om det lar seg fikse. Så blir det jo masse penger i moms, frakt, tollbehandling etc etc, som egentlig gjør felgene ganske dyre til slutt merker jeg. Er allerede kommet godt over 12.000,- og det er uten dekk, samt uten frakt fra evt Oslo til Smøla.

Trikset er å få dem inn til landet på en alternativ måte dersom det lar seg gjøre :wink:

Makalaust hvor hemmelighetsfulle folk skal være med felgkjøpene sine forresten :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trikset er å få dem inn til landet på en alternativ måte dersom det lar seg gjøre :wink:

Makalaust hvor hemmelighetsfulle folk skal være med felgkjøpene sine forresten :lol:

De som jeg har kontakt med sender med DB SCHENKER USA. Dvs, de sender til den internasjonale flyplassen i Norge, altså Gardermoen. Derifra er jeg nå i dialog med DG SCHENKER Norge.. Har fått en del priser, på alt mulig piss av behandlinger osv. Det jeg "mangler" å vite er tyngden på felgene for transport fra Gardermoen til Smøla :roll:

Har heller ikke fått mail tilbake fra de som selger felgene med svar på sp.mål jeg stilte de. Virker litt "treige", eller hva jeg skal si..

Hehe, sitter vel i den båten du også :lol:

du har jo alltids http://www.jetcarrier.com om du skal handle fra us :wink:

Jaa, har hørt om det der, men skjønner lite av det..;p Og hjelper lite kanskje når de som evt skal sende de bruker Schenker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener det var ca. 9.5kg nå jeg veide den ene M-Contour felgen. 7.5x17.

M5 felgene veide 9,36kg. 8x17

De nye LC818felgene til Z4en veide 11.38kg. 10x19. Ikke veid 8.5"en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mm? Da sender jeg en mail med ca pris.. Kan vel ikke være SÅ mye dyrere om jeg bommer med 10kg tilsammen på 4 felger.. Kan ikke fatte det..

Her er forresten den første felgen som har fått lakk :)

Oppskrifte ble:

Malingsfjerning, ca 4-5 runder på hver felg.

Pusset ned hakk og sår med drill og pussepapir så mye jeg kunne uten å skifte "Profil" på plassen.

Et strøk grunning

Mellomsliping med 120-240-400papir.

3 lag med lakk

2 lag med klarlakk

Resultat:

ctjna1ma2vyleciq8hur.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...