Gå til innhold

Jørgen`s E30-tråd | M-Tech1`n er FRISKMELDT s.160/161 ;)


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, ja, det er det. Men det henger en halogenlampe på 1000w rett over der da, så det hjelper på litt.. Sammenligna med den Brock-felgen jeg har liggende. Eneste forskjell er at Azev`ene blir litt mørkere, samt at flakes`n er litt større kanskje. Men det ser ikke så ille ut ;) Skal ta de med ut i dagslys og ta bilde med speilrefleks i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er bilen kommet i garasjen til en kompis! Fikk ordna problemet med br.trykks.reg i kveld, så i morgen blir det å ordne kanalen på ene siden. Som nevnt tidligere så fant jeg ut at halve kanalen på høyresiden av bilen var en del trykt inn, så for å montere M-techskjørta, så må jeg dra ut kanalen. Fattern fikk plaga en elev på VG1 TIP eller TAF eller hva det nå heter, og laget en punktdrager til meg.:) Ganske enkelt ved hjelp av ei 10mm stang på ca 40-50cm, en massiv sylinder som ble boret opp 10,2mm som stanga går igjennom, og en "stopper" i ene enden som tar slagene :) Skal bli moro å se om den funker i morgen!

Etter dette er fikset, så er det i grunnen bare å behandle kanalen, montere sideskjørt, putte inn skinnstolene og montere evt sommerhjul etterhvert ;) Det gledes!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder Jørgen, bilder :D

Av hva? Kanalen? Har noen bilder på iPhonen, kan legge inn de etterpå ;)

Koselig møte med Jørgen her om dagen ;)

Hehe, se der ja ;)

4x100 Futura du har handlet? :)

Har ikke handlet noe enda :(

NAV. 8)

Ser jo hvem som har NAV-bilen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du sier noe der Håkon!

Anyways, her er noen bilder fra reparasjonen av kanalen :) Fiksa det veldig fort. Daniel (på bildet) sveisa fast punktdrageren, og jeg dro ut :)

hh385qg36dzn43lq6pfy.jpg

x0oang54x9wxgkjqhk8q.jpg

n9piyn1ckrtkwuantm5j.jpg

Ble en par hull etter vi vridde av drageren noen ganger, så Daniel driver å punkter igjen hullene her like før det er over :)

5huzdffshyppp32yr8i9.jpg

q0c16bsyma6gmnvi5ij9.jpg

Kommer kanskje flere updates ila uka, både på felgerenovasjon og montering av sideskjørt, om ikke jeg drar på jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, bra nok egentlig.. Skal uansett skjørter over, så det vises jo ikke at de er litt shabby..:) Hehe, ja, værsting garasje han har satt opp! Og med det meste av utstyr så er jobben gjort mye enklere ved å kjøre dit, i stedet for å styre hjemme, og UTE... Brrr...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk starta så vidt på fiksing av en rustflekk og pusse ned litt av bakskjermen i forkant i går, men måtte ta hjem bilen siden jeg drar på sjøen i morgen. Håper på å sette i gang for fult når jeg kommer hjem igjen, slik at den blir klar så snart som mulig.:)

Skal lakke bakskjermen foran fra lista og ned, samt kanalene

Montere sideskjørt

Sette i skinnstolene og behandle disse

Sommerfelger????? 8) 8) 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk starta så vidt på fiksing av en rustflekk og pusse ned litt av bakskjermen i forkant i går, men måtte ta hjem bilen siden jeg drar på sjøen i morgen. Håper på å sette i gang for fult når jeg kommer hjem igjen, slik at den blir klar så snart som mulig.:)

Skal lakke bakskjermen foran fra lista og ned, samt kanalene

Montere sideskjørt

Sette i skinnstolene og behandle disse

Sommerfelger????? 8) 8) 8)

Hyyyysj :D Må ikke røpe felga før du har fått de hjem fra tyskland, å nei det er ikke oz felga jeg har til salgs for de som tror det.

Blir nokk råbra dette :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...