Eksos Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Volk Racing 18x9 ET24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Saabfelger ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2011 Hadde heller skutt meg, enn å kjøre med de der !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Hadde heller skutt meg, enn å kjøre med de der !!! Kant er kant Men blir bra når du får hjula, har stortrua på at de passer strøkent Så er det bare å vente på mtech 1 spoileren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Hadde heller skutt meg, enn å kjøre med de der !!! Haha. Så, så.. Jeg synes 3-eika felger er fett jeg. Godt man er ulike Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Vet ikke om e30 kunne ha kommet heldig ut av det med 3 eika felger, men designet i seg selv er såpass sært og kult, som gjør at jeg liker'e Har booka rom så Bud treffet er i boks for FTE, Torek og min sin del Gleder meg maks, ikke minst og få kjøre over Atlanternavsveien! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Vet ikke om e30 kunne ha kommet heldig ut av det med 3 eika felger, Joda.. Konkave 3-eika *nam* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2011 Vet ikke om e30 kunne ha kommet heldig ut av det med 3 eika felger, men designet i seg selv er såpass sært og kult, som gjør at jeg liker'e Har booka rom så Bud treffet er i boks for FTE, Torek og min sin del Gleder meg maks, ikke minst og få kjøre over Atlanternavsveien! Hehe, nei, håper ingen E30`er får oppleve å kjøre med 3-eiker Kuuult Da får jeg bare krysse fingrene for at jeg er hjemme Atlanterhavsveien er nok noe for dere som bor inne i "dalstrøka innafor" ja Haha. Så, så.. Jeg synes 3-eika felger er fett jeg. Godt man er ulike Okeei, skutt meg i foten da, så jeg ikke kunne kjørt Joda.. Konkave 3-eika *nam* Syke fantasier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Har booka rom så Bud treffet er i boks for FTE, Torek og min sin del Gleder meg maks, ikke minst og få kjøre over Atlanternavsveien! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Syke fantasier Hahaha. Shame on you! Du kan trøste deg med at jeg ikke kommer med 3-eika felger til bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Når er Bud? Tror jeg fant ut at jeg var på jobb da sist jeg sjekket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2011 Du kan trøste deg med at jeg ikke kommer med 3-eika felger til bud Enda godt Når er Bud? Tror jeg fant ut at jeg var på jobb da sist jeg sjekket 4.juni, Mads Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Ja hadde vært moro og møttes, som sagt over PM I verste fall får du late som du får illebefinnende og må til lands igjen Og når vi er inne på 3eika felger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2011 Var da fælt med 3-eikede felger her da! Skal sies at det sto 3-eikere på Auda 80`n til faderen som han hadde da jeg kjørte opp (7år siden og han har den enda). Han FIKK et sett med 3-eikere som han satte på. Men etter en ukes tid fikk jeg han til å legge over dekkene til stålfelg og kjøre med kapsler i stedet. Felgene ble, ja du hører riktig, KASTET.!!! Hehe, får snart illebefinnende nå om ikke dere slutter med alle de stygge bildene deres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå