leif harald Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Rød E30 med rosa felger.........mmmm, snadder Haha, bra kombinasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 Blir nok knallbra d, karer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Får ikke bedre kombo enn rosa og rødt sammen! regner med innpresset på felgene er ET35 også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 7, 2011 Forfatter Share Skrevet April 7, 2011 Stemmer Marius Jo større ET, jo bedre !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 Blir en digg bil dette når den blir ferdig! Og et bra felgvalg, gutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Fått felgene da? Smånyskjerrig kan du si! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stale_H Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 Han har ikke fått noe felger der han er no hvertfall, langt til havs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 14, 2011 Forfatter Share Skrevet April 14, 2011 Vet ikke om de er i omløp rundt Norge enda Stemmer Ståle Har vært ute på havet uten hverken tlf eller nett, så er ikke oppdatert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 14, 2011 Share Skrevet April 14, 2011 Er ikke alle som kommer hjem etter arbeid hver aften nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet April 14, 2011 Share Skrevet April 14, 2011 Han har ikke fått noe felger der han er no hvertfall, langt til havs De kommer nokk til meg først Hører rykter om at de kommer på søndag/mandag til meg Jørgen Sender deg noen bilder da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 14, 2011 Forfatter Share Skrevet April 14, 2011 Ai ai ai, det hørtes jo slettes ikke feil ut 8) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 14, 2011 Share Skrevet April 14, 2011 Er du hjemme så du kan sette dem på da jørgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 14, 2011 Forfatter Share Skrevet April 14, 2011 Kommer alt an på når jeg får de det, Markus har bestilt dekk, men to av de kommer ikke før etter påske.... Har uansett noen andre småting jeg MÅÅÅ rekke å få unna før sesongen starter enda, så best det blir fri snart !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 14, 2011 Share Skrevet April 14, 2011 Kommer alt an på når jeg får de det, Markus har bestilt dekk, men to av de kommer ikke før etter påske.... Har uansett noen andre småting jeg MÅÅÅ rekke å få unna før sesongen starter enda, så best det blir fri snart !!! Gleder meg bare til å se dem jeg! Får håpe du har fri når de kommer da ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 15, 2011 Forfatter Share Skrevet April 15, 2011 Det gjør jeg også, Markus Ohh, tok ut E30`n en tur fra garasjen nå.. Var heeerlig å kjøre den igjen, selv med vinterdekk Såååe, nå må d komme felger snart!!! Jeg er (nesten) klar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå