Jørgen Lie Skrevet August 19, 2011 Forfatter Share Skrevet August 19, 2011 Hehehehe.. Åsåsøttda Ser bra ut, Jørgen. Satan så lav den er! Edit: Men jeg synes du skal ta av det sagbladet du har under mt1-fronten Begynner å komme seg mtp høyde ja Sagbladet blir enda, siden det "fuske-senker" litt.. Får se til neste år om d forsvinner om jeg får fronten lav nok med senk Rå den bilen din, tror jeg må ha 16" igjen gitt 205 på 9,5 du har? Takk takk Jess, 205.40 både foran på 9" og bak på 9,5".. Jeg bygde opp en 2,7 ifjor sommer,brukte alpina chip der,med org 2,5 lmm og standard dyser. Virka som en bra match d i allafall. Vet du hvordan det blir med alpina chip, 3,5 lmm og større dyser? Mvh Andreas Fungerte bra altså? Kommer til å kjøre med b25 innsug, lmm og dyser til å begynne med.. Så får jeg ta de andre oppgraderingene etterhvert.. Hvordan det blir med alpina-chip, 3,5 lmm og dyser vet jeg ikke, men yngvejos her inne har vel det, og det skulle fungere bra etter som jeg forsto. Han har vel alpina hjerne da. Om det utgjør mer enn bare chip er jeg usikker på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 Behold saga Synst det ser bra ut eg, godt att ikkje alle gjer det samme eller kva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 Tøff denne bilen din nå altså. Og dekkstrekket.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 19, 2011 Forfatter Share Skrevet August 19, 2011 Behold saga Synst det ser bra ut eg, godt att ikkje alle gjer det samme eller kva? Saga blir som sagt foreløpig ja Hehe, absolutt sant d, så lenge det er innenfor rimelighetens grenser, og jeg mener sverdet er så viiidt innom den grensen Tøff denne bilen din nå altså. Og dekkstrekket.. Takk for det, Frank! Kjekt å høre Dekkstrekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bele-Bmw Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 fungerte ja men gjorde litt mere,plana av 2 mm av blokka,porta topp for 6000 kr med tore topplokk og kvassere kam 1+ på at du skal beholde sverdet! Mvh Andreas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 20, 2011 Forfatter Share Skrevet August 20, 2011 Aha.. Det kommer nok ikke jeg til å gjøre.. Vurderer kvassere kam, men får se om jeg venter med det til det evt blir kjøpt diblas-innsug osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dhamree Skrevet August 20, 2011 Share Skrevet August 20, 2011 Er JOM'ene maks ned justert fremme nå ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 20, 2011 Forfatter Share Skrevet August 20, 2011 Er JOM'ene maks ned justert fremme nå ? Det medfører riktighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet August 21, 2011 Share Skrevet August 21, 2011 Rød E30, m-tech 1 og tøffe 16" hjul, er altid tøft det. Kjempe fin bil du har, og ikke for mye dill å jalla. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnusrc Skrevet August 21, 2011 Share Skrevet August 21, 2011 Råtøff E30, Jørgen! Fine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dhamree Skrevet August 21, 2011 Share Skrevet August 21, 2011 Faen.. Noe som kan gjøres for å få di lavere en det der da skal tro? Kortere fjærer elns ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 21, 2011 Forfatter Share Skrevet August 21, 2011 Rød E30, m-tech 1 og tøffe 16" hjul, er altid tøft det. Kjempe fin bil du har, og ikke for mye dill å jalla. Takk for hyggelige ord! Kjekt og høre at det faller i smak hos andre... Da har man i alle fall gjort noe riktig Råtøff E30, Jørgen! Fine bilder Hjertelig takk Faen.. Noe som kan gjøres for å få di lavere en det der da skal tro? Kortere fjærer elns ? Jeg kunne fått den enda lavere, men det ene fjærbeinet mitt var litt anerledes enn d andre, så jeg fikk ikke juster mere på den ene siden.. Høyresida var "hul" nedover etter skåla i nerkant, mens på venstreside så var det en annen profil, så da gikk ikke justeringa lengre den fordi den tok borti.. Vanskelig og forklare hva jeg mener men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet August 21, 2011 Share Skrevet August 21, 2011 ser sykt bra ut! helt riktig look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 21, 2011 Forfatter Share Skrevet August 21, 2011 ser sykt bra ut! helt riktig look Takk for det! Ja, er i grunnen fornøyd med look`en nå! Videre oppdateringer blir nok mere detaljer etterhvert.. Interiør, motorrom og bagasje må få sin del av oppmerksomheten etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet August 22, 2011 Share Skrevet August 22, 2011 kunne jo ha testet disse og du da ...hehe trur også disse hadde blitt fete på en rød E-30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå