Gå til innhold

Jørgen`s E30-tråd | M-Tech1`n er FRISKMELDT s.160/161 ;)


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skaar: Er enig i stuket osv.. Men er fortsatt usikker egentlig :lol:

M-TECH Er som sagt ikke sikker selv heller ;) Om jeg kjøper en, så blir d for å montere til og fra evt treff som er av litt lengre distanser :)

Torek: Tenkte og ta bilder nå når sola er på tur ned, men d må selvfølgelig regne -.-

Prøve og ta noen i morgen : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forandring fryder, og kan sikkert kjøre det som alternativ look, men for min del så synes jeg at slik du har det: svarte nyrer og uten BH-en er finest. Fronten har da en mer aggressiv look 8) , synes det blir så mange detaljer med chromen som skiller seg ut, panser bh'en + mtech1 fronten + leppa.

Det har du min mening, men så klart, din dame, du er sjefen :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg likte det eller ei. Mulig det er chromenyrene som gjør det, da jeg føler at de bryter hele fargekombinasjonen. La meg foreslå å slenge de svarte nyrene tilbake :D

Nei, jeg ser den.. Hadde først svarte nyrer da jeg monterte BH`n, men da ble liksom alt så svart igjen.. :)

Svarte nyrer og bh eller chrome uten bh ja, tror det er de beste komboene ;)

Får prøve og ta av bh`n i morgen og se hvordan d blir med bare blanke nyrer ;)

Helt ok, men få et bilde uten bh'n. Nyrene gjorde seg meeeeget godt ;)

+1.

Myykje bedre med blanke nyrer ja 8)

Maybeee ;)

Kledde blanke nyrer ja! :) Og den ville kledd dem enda bedre uten BHen. ;)

Får se resultat av der i morgen tenker jeg :)

Forandring fryder, og kan sikkert kjøre det som alternativ look, men for min del så synes jeg at slik du har det: svarte nyrer og uten BH-en er finest. Fronten har da en mer aggressiv look 8) , synes det blir så mange detaljer med chromen som skiller seg ut, panser bh'en + mtech1 fronten + leppa.

Det har du min mening, men så klart, din dame, du er sjefen :mrgreen:

Ja, må prøve litt.. Lånte BH og nyrer av en kompis, så var kun for test og meninger egentlig :)

Joda, kanskje rett i det.. Er selv "fan" av sorte nyrer, til en hvis grad, men merker jeg liker de blanke bedre nå... Og jeg som aldri skulle ha blanke nyrer på E30`n :^o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...