Skaar Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 Er en av de (få) som liker panser-bh, spesielt når det er gjort riktig. Resten av bilen følger samme "stuket", så personlig liker jeg dette. Er nok en hel del som ikke har sansen for bh dog. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 Jepp, jeg liker det ikke. Ser mye bedre ut uten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 Helt ok, men få et bilde uten bh'n. Nyrene gjorde seg meeeeget godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 2, 2011 Forfatter Share Skrevet September 2, 2011 Skaar: Er enig i stuket osv.. Men er fortsatt usikker egentlig M-TECH Er som sagt ikke sikker selv heller Om jeg kjøper en, så blir d for å montere til og fra evt treff som er av litt lengre distanser Torek: Tenkte og ta bilder nå når sola er på tur ned, men d må selvfølgelig regne -.- Prøve og ta noen i morgen : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 Klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg likte det eller ei. Mulig det er chromenyrene som gjør det, da jeg føler at de bryter hele fargekombinasjonen. La meg foreslå å slenge de svarte nyrene tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 Svarte nyrer og bh eller chrome uten bh ja, tror det er de beste komboene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 Helt ok, men få et bilde uten bh'n. Nyrene gjorde seg meeeeget godt +1. Myykje bedre med blanke nyrer ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 Kledde blanke nyrer ja! Og den ville kledd dem enda bedre uten BHen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 Forandring fryder, og kan sikkert kjøre det som alternativ look, men for min del så synes jeg at slik du har det: svarte nyrer og uten BH-en er finest. Fronten har da en mer aggressiv look , synes det blir så mange detaljer med chromen som skiller seg ut, panser bh'en + mtech1 fronten + leppa. Det har du min mening, men så klart, din dame, du er sjefen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 2, 2011 Forfatter Share Skrevet September 2, 2011 Klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg likte det eller ei. Mulig det er chromenyrene som gjør det, da jeg føler at de bryter hele fargekombinasjonen. La meg foreslå å slenge de svarte nyrene tilbake Nei, jeg ser den.. Hadde først svarte nyrer da jeg monterte BH`n, men da ble liksom alt så svart igjen.. Svarte nyrer og bh eller chrome uten bh ja, tror det er de beste komboene Får prøve og ta av bh`n i morgen og se hvordan d blir med bare blanke nyrer Helt ok, men få et bilde uten bh'n. Nyrene gjorde seg meeeeget godt +1. Myykje bedre med blanke nyrer ja Maybeee Kledde blanke nyrer ja! Og den ville kledd dem enda bedre uten BHen. Får se resultat av der i morgen tenker jeg Forandring fryder, og kan sikkert kjøre det som alternativ look, men for min del så synes jeg at slik du har det: svarte nyrer og uten BH-en er finest. Fronten har da en mer aggressiv look , synes det blir så mange detaljer med chromen som skiller seg ut, panser bh'en + mtech1 fronten + leppa. Det har du min mening, men så klart, din dame, du er sjefen Ja, må prøve litt.. Lånte BH og nyrer av en kompis, så var kun for test og meninger egentlig Joda, kanskje rett i det.. Er selv "fan" av sorte nyrer, til en hvis grad, men merker jeg liker de blanke bedre nå... Og jeg som aldri skulle ha blanke nyrer på E30`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet September 3, 2011 Share Skrevet September 3, 2011 Må nokk tilbake på svarte nyrer Jørgen! Jeg liker mest blanke nyrer, men dette var egentlig litt fyfy;p Likte ideen med BH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 Jøøørgen! Du husker når vi bytta nyrer, Det likte du ikke! Så kjør på med svarte nyrer og uten BH! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 Du kan kjøre bh sammen med rustpanseret ditt. Prøv det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B10 BITURBO Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 Flot bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 Panser BH liker jeg ikke. men du vet godt hva jeg syns om chrome nyrer, se hvor mye mer ORDENTLIG bilen ser ut, ser ut som en pen skikkelig bmw Chrome nyrer Jørgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå