mxsondre Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 Kom med litt spes på motorbygget ditt da Tja, hva skal man si om en original vanlig b27 da?? Akkurat! ikke noe sprut altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 Skriver ikke du egenmelding ringer jeg og forteller at du er syk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 16, 2011 Forfatter Share Skrevet September 16, 2011 Kom med litt spes på motorbygget ditt da Tja, hva skal man si om en original vanlig b27 da?? Akkurat! ikke noe sprut altså? Tror ikke det kommer sprut denne runden, men noen oppgraderinger kan det hende det blir Skriver ikke du egenmelding ringer jeg og forteller at du er syk. Haha, tatt seg ut om jeg allerede var om bord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 Jeg og Tore har god kontroll på dette Jørgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 16, 2011 Forfatter Share Skrevet September 16, 2011 Haha, dere har ikke kontroll på rikitg alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 Jeg og Tore har god kontroll på dette Jørgen. Jeg gleder meg til avdukingen! Tror dette blir knall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 Jeg og Tore har god kontroll på dette Jørgen. Alltid Snakkes til sommeren Jürgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2011 Jeg gleder meg til avdukingen! Tror dette blir knall! Jeg og Tore har god kontroll på dette Jørgen. Alltid Snakkes til sommeren Jürgen. Vi får se Mm, håper vi gjør det ja !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2011 Opps... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 15, 2011 Share Skrevet Oktober 15, 2011 Vært ute med vinkelkuttern eller har det ryki rett av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2011 Rett av, noe så sinnsykt!!! Tenkte og ta litt knekken på bakdekka i går.. Holdt turtallssperra, og bråslapp clutchen.. En kjempesmell, men ga faen og holdt fjøla i bunn Såååe, når jeg slutta og spinne, så ble d mye rare lyder Rart gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 15, 2011 Share Skrevet Oktober 15, 2011 Er ikke dumt å hente opp slakken i drivverket før man popper clutchen nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2011 Stemmer bra det Har bytta diff nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stale_H Skrevet Oktober 15, 2011 Share Skrevet Oktober 15, 2011 ska du spøl i kveld da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2011 hehe, nei, men du kan komme en tur innom etterpå med 30`n om du skal forbi... Er noe riv ruskende galt med motorn min også hoster og smeller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå