Gå til innhold

Vibrering i forstilling rundt 80km og ved bremsing- E34 95'

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, synes det var rart at casterstagene ikke var nevnt tidligere. Svært kjent slitasjeproblem på E34 som gir vibrasjoner, som merkes særlig under nedbremsing.

Skrevet

jeg byttet casterstagene når jeg hadde det problemet, men de som sto der fra før var 100%, så hos meg var det kun mangelen på senterring som var problemet. det er i tillegg lett/billig å sjekke. ;)

• 1 month later...
Skrevet

har samme probleme med felger frå e34 m5.. har avbalansert dekka på nytt va ikkje da.. oppdaget deretter at stab stage va graps og slark i ende kula på styre stage.. da rista nåke so forjævlig at da gjekk jo ikkje an å kjøra med men va ikkje bak kun framme på venstre side du kjente da va verst.. sette på vinterdekka igjen då so merka at da va anntydning te vibrasjon der og men da va serdeles lite.. so svive no rondt på vinterdekka enda å venter på å få desse delene.. so e no spent på om da e da so gjer da.. men uansett so hadde no dei 2 stago gjort jobben sin på min bil :)

• 5 weeks later...
Skrevet
Mener at vis hjelpesnekken er gåen så får du risting i den farten, samt ved nedbremsing ;) Verdt å sjekke opp. Du vil også merke at bilen drar litt skjevt til tider ved hard nedbremsing :)

Dette var en perfekt beskrivning av min bil:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...