Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var iallefall en i trondheim for noen år siden. Var på treff med den i Mo i Rana for mange år siden. Har faktisk film av bilen både i depo og på banen. Sort. Hvis du tar kontakt med robert nilsskog på BMW ccn sine sider kan har garantert svare på det. :-D

Skrevet

Ikke for å kuppe tråden,men jeg er rimelig hypp på en E21 323i som ikke er drept av rust og må bygges opp igjen over flere år, er det kun tyskland man kan lete?

Skrevet

Finnes endel gode E21 323i innen BMWCCN. Om eierne vil selge er en helt annen sak :wink:

E21 er jo veteran nå, dvs gunstig å importere :wink:

Skrevet

Å fått henta heim en strøken E21 eller E28 Alpina hadde ikke vært dumt! Dette er jo biler hvor verdien nesten bare øker hvis de er i god orginal stand :)

Skrevet

har sett noen fine i tyskland,via mobile.de, om de er så bra som de ser ut,er jo ikke prisen så gal heller. Blitt frarådet den bilen av gamle bmw-slasker på jobben dog,de mener bilen er livsfarlig og at bmw ble saksøkt pga den.. (for mye krutt på null vekt bak,umulig å kontollere sladd etc, hva mener dere?

Skrevet

Ja, av alle se som har vært ungdom med en e21, så er det nok mange som har opplevd bilen slik. Jeg er med blandt de. Men det går ann å kjøre som folk, og da er det en jævla moro bil å kjøre. Vinterbil er det ikke og vått føre så slipper det også fort. Lett i ræva er den. Skal bli artig å prøve den nye B6en med 3,5 literen fra B9.

Den som er på mobile med 44000 km på er nok den beste av de som ligger der. Mener den står til 13000 euro.

Skrevet

Heheh,vel, - jeg er jo ikke ungdom lenger nå (30) så det burde vel gå greit med litt trening ;)

Hadde en flau snurring med E28'en for litt siden også,i et kryss,ble stående i feil fil feil vei. En E92 kom rett bak og lo av meg.. møkkamann. :P

Skrevet
Blitt frarådet den bilen av gamle bmw-slasker på jobben dog,de mener bilen er livsfarlig og at bmw ble saksøkt pga den.. (for mye krutt på null vekt bak,umulig å kontollere sladd etc, hva mener dere?

Spesielt på vinterføre var vektfordeling en stor ulempe med E21 og sekser (323i, 320/6). Når jeg kjøpte min, så sa faren til en kompis "De der husker jeg når var populære, de sto aldri i grøfta med fronten først."

2 gjennomsnittelig sterke karer klarer fint å løfte opp bilen bak. Sto fast på en issvull i gårdsplassen en vinter jeg skulle flytte bilen (på sommerdekk), da var det å strø litt grus ved siden av hjulene og løfte baken oppå.

Jeg skal ikke skryte på meg å ha kjørt min veldig mye (evighetsprosjekt), men faen for en artig bil, selv om den enda har originalt understell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...