Gå til innhold

E21 alpina B6 2.8

Lars-Nord
 Share

Anbefalte innlegg

har sett noen fine i tyskland,via mobile.de, om de er så bra som de ser ut,er jo ikke prisen så gal heller. Blitt frarådet den bilen av gamle bmw-slasker på jobben dog,de mener bilen er livsfarlig og at bmw ble saksøkt pga den.. (for mye krutt på null vekt bak,umulig å kontollere sladd etc, hva mener dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, av alle se som har vært ungdom med en e21, så er det nok mange som har opplevd bilen slik. Jeg er med blandt de. Men det går ann å kjøre som folk, og da er det en jævla moro bil å kjøre. Vinterbil er det ikke og vått føre så slipper det også fort. Lett i ræva er den. Skal bli artig å prøve den nye B6en med 3,5 literen fra B9.

Den som er på mobile med 44000 km på er nok den beste av de som ligger der. Mener den står til 13000 euro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt frarådet den bilen av gamle bmw-slasker på jobben dog,de mener bilen er livsfarlig og at bmw ble saksøkt pga den.. (for mye krutt på null vekt bak,umulig å kontollere sladd etc, hva mener dere?

Spesielt på vinterføre var vektfordeling en stor ulempe med E21 og sekser (323i, 320/6). Når jeg kjøpte min, så sa faren til en kompis "De der husker jeg når var populære, de sto aldri i grøfta med fronten først."

2 gjennomsnittelig sterke karer klarer fint å løfte opp bilen bak. Sto fast på en issvull i gårdsplassen en vinter jeg skulle flytte bilen (på sommerdekk), da var det å strø litt grus ved siden av hjulene og løfte baken oppå.

Jeg skal ikke skryte på meg å ha kjørt min veldig mye (evighetsprosjekt), men faen for en artig bil, selv om den enda har originalt understell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...