flobben Skrevet Februar 17, 2010 Skrevet Februar 17, 2010 Stilig!Det var bra Men hvordan skulle jeg vite hva dette var? Begynne på side en i instruksjonsboken og begynne å lese
Alpejohn Skrevet Februar 17, 2010 Forfatter Skrevet Februar 17, 2010 den plinger også ved utetemperatur som endres med 3 grader rundt 0.altså hvis temperaturen er 3+ grader synker til 0 grader så plinger den. mener å tror at om den så stiger til 3+ igjen så plinger den også for å varsle temp endring. har ikke fått testet om dette stemmer, da jeg kun har lest om det i instruksjonsboka til bilen som er på svensk.... Var -10 grader på det tidspunktet, så var ikke det. Den er jeg klar over Men har ikke hørt mer fra den, så håper det var noe forbigående
wicky124 Skrevet Februar 17, 2010 Skrevet Februar 17, 2010 den plinger om tempen er under pluss 3 grader..så om du starter bilen og tempen er minus 10 så er det vel en selvfølge at OBC plinger
Alpejohn Skrevet Februar 17, 2010 Forfatter Skrevet Februar 17, 2010 den plinger om tempen er under pluss 3 grader..så om du starter bilen og tempen er minus 10 så er det vel en selvfølge at OBC plinger Jepp, vet det, men jeg kjørte, og så begynte det å plinge.. Men har ikke skjedd før, så driter i det inn til videre og følger med om det skjer igjen
wicky124 Skrevet Februar 18, 2010 Skrevet Februar 18, 2010 kanskje det er en annen feil som den plinga på? sjuern min plinger hele tiden...irriterende..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå