opeth84 Skrevet Mars 14, 2010 Skrevet Mars 14, 2010 sær handel som har pågått o_O} jeg har opplevd forskjellig ved salg av bil. sist var da jeg skulle selge e34'en. De forventa å hente bilen uten å betale først.... (wow..er det mulig) og ble pissforbanna da jeg sa bilen ville stå hele uka og han kunne kjøpe den når han hadde penger. da påstod vedkommende at han ikke ville bruke mer tid på dette,og at jeg kunne finne annen kjøper, da jeg kastet bort tiden hans?! Vedkommende hadde tatt opp 3-4 uker av MIN tid. Utsatt hele tiden visning osv osv. Ved et annet bilsalg, drev nye eieren og ringte hele tiden og klagde. Ville jeg skulle betale for ny clutch osv osv. Han kjøpte bilen slik den var, og jeg tapte meget mye ved salg av bilen. HVORFOR er folk slik? Håpløst! Iallefall, godt du er ferdig med bilsalget ditt,crazy. Lykke til med jakt på ny bil ;^)
Mexos Skrevet Mars 14, 2010 Skrevet Mars 14, 2010 Dersom det kjøper påstår her stemmer, forstår jeg at han reagerer på at gamle eier plutselig ikke har råd til å betale årsavgift på bilen, når han har overført 50 000kr til denne personen dagen før. En sak har som han påviser alltid to sider, Så det er ganske vanskelig å danne seg et riktig bilde her inne. Det er fort gjort å ta et medlem her inne sin side, selv om en har null kunnskap om personen. Hadde kjøper laget en tråd her og lagt frem sin side, hadde trolig mange at de her inne som i denne tråden holder med Crayzygirl, holdt med kjøper i denne tråden og utrykket misnøye over selger i dette salget. Poenget mitt er altså at det kun er kjøper og selger i denne saken som sitter med fasiten, og når deres forklaringer motstrider hverandre kan ingen av oss her inne gjøre opp en riktig mening i saken. Det er uansett synd når partene i et salg ikke er fornøyd etter salget er unnagjort.
gubben Skrevet Mars 21, 2010 Skrevet Mars 21, 2010 Hadde egentlig lagt saken på hylla, men blir litt provosert hvordan en bilselger oppfører seg etter et salg. crayzygirl påstår at hun ikke har lovet å betale årsavgifta. Avtalen ble skrevet 19 februar kl 15,00, kl 22,50 19 febr. sender hun en sms. Ang. årsavgifta så må nok dere betale den, da jeg ikke har råd til å betale 3 årsavgifter. Har sett at mange ikke har med årsavgifa iprisen. Og ikke riktig at jeg skal betale for bilen 1 år til. og hvis du ser på autodb så fikk dere go pris på bilen. Da dem ligger til nesten 60 tusen uten noe garanti. Og ikke alle gir garanti. Håper det går greit og at dere blir fornøyd med bilen. Da svarte jeg at det kom som forventet, og jeg vil ha den på naf test. Hvorfor sender noen en slik melding uten grunn. At en person går ut for å svartmale en kjøper, må ha utrolig dårlig samvittighet for noe. Utover lørdag så haglet det inn med meldinger som jeg ikke svarte på. Dessuten er den gamle sure gubben som kjøpte bilen 22 år, og hva blir ei dame på 30 da? Den sure personen hun mener var kun en sjåfør som frarådet handelen pga. en del fei opplysninger over telefon. Så årsavgifa er det bare for selger å betale, og slutte med alle løgnene. Jeg har latt mange se både annonse,kontrakt og alle tekstmeldingene som hun har sendt, og alle er enige om at hun er ikke helt i vater. Tru hva dere vil. Når en bruker garanti som salgsfremmer,så virker det litt idiotisk å si etter en uke at kjøper e dum som trur det er en ny bil. Hilsen sur gubbe .
dr_zniff Skrevet Mars 21, 2010 Skrevet Mars 21, 2010 Er alltid like morsomt når man spørr om hjelp på et forum, pga en person som irriterer deg, så kommer faktisk personen som irriterer deg over posten.. Epic.. Om dere vil ha noe mer hjelp av oss på forumet, skulle vi likt å sett kontrakten, for som han sier, alle saker har to sider.
SweetBMW Skrevet Mars 21, 2010 Skrevet Mars 21, 2010 überfail ^^ men moro og lese da.. ang slike årsavgift ink eller ikke.. er alltid problemer med sånnt virker det som :S
bergeee Skrevet Mars 22, 2010 Skrevet Mars 22, 2010 hehe:P den årsavgifta er sur ja. kjøpte en bil for en stund tilbake. fikk den veldig billig og han jeg kjøpte den av sa at det var en dritt bil. men den starta og gikk. bare og tine opp vannet i radiatoren for det var frysi. jeg skulle betale årsavgifta. så litt etter kommer jeg tilfeldig vis over en fyr på et annent forum som kjente han her. og han sa det at han som jeg kjøte den av gikk rundt og skrøyt av at han vist nokk hadde lurt meg. for motoren var vrak på den bilen. så da solgte jeg hele dritten(med 10500 i fortjeneste). så gikk det noen uker og han masa om den årsavgifta. så da sa jeg til han. at er ikke lurt og lure noen som skal betale en regning på 3 tusen kroner for deg. for da gjør han det ikke:) og da begynnte han og mase om at han skulle sende folk på meg og greier. da sa jeg at det er jo enda dumere og si det til en som skal betale en regning for deg. så gjorde jeg det klart. den årsavgifta kan du bare drite i. så får du sende dissa folka dine i stede så kan vi ta det derfra. så aldri noen folk og hørte heller ikke noe fra han. sett han et par ganger etter på da har han bare lata som ingen ting:D
Crayzygirl Skrevet Mars 22, 2010 Forfatter Skrevet Mars 22, 2010 Uff sier jeg bare...Dere får bare fortsette.. Jeg har meldt meg helt uv av denne tråden her!!
Crayzygirl Skrevet Mars 22, 2010 Forfatter Skrevet Mars 22, 2010 Jepp..jeg sletter dem pga jeg er ferdig med denne saken,,selv om ikke kjøper er det. Så dere får jo bare fortsette på tråden min;)
gubben Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Når en person starter en tråd her med bare løgner, og det fortsetter med nye løgner, så vil hun til slutt møte seg selv i døra. Det har crazygirl gjort her. Det at hun har slettet alle sine inlegg er en innrømmelse av sine løgner. Hun valgte å slette alt etter at jeg la ut første tekstmelding fra henne, hun var vel redd jeg skulle legge ut alle de andre. Når hun startet denne tråden så trudde hun vel ikke at jeg ville se den, men der tok hun feil. Jeg er bare en tredje part og ikke kjøper. Kjøper har aldrig skrevet noe på dette forum. Hun kan stå frem og fortelle dem som har støttet henne sannheten, ikke velge den feige måten, med bare å slette alle sin innlegg og si at en er ferdig med saken, ei sak som hennes fantasier skapte for å få medlidenhet. Er det noen som skal selge eller kjøpe bil. Så ligg unna crazygirl.
PenguiN- Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Crazygirl, jeg vil gjerne vite ditt ordentlige navn. slik at jeg ALDRI kjøper noe som helst fra deg. Om du virkelig er 30 år så anbefaler jeg for din egen del ovenfor forumet at du enten kommer med en innrømmelse eller bevis (slik kjøper kan framlegge) som tilsier at det du sier er sant. og ja, tråder hvor man prater en masse tullball som faktisk blir oppdaget av sjefer,politet,kjøpere,selger osv..det er epic fail. ps: En annen ting crazygirl, sånner setninger som er sånn "jeje ;)" og "du får tro hva du vil ;)" det må man da kunne holde seg for gode til når man er voksen og skal opptre serriøst og overbevisende.
Anbefalte innlegg