eb racing Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 Jeg har en e61 08mod. som har er en funksjon i menyen til varmeaparatet som heter "independent mode" og den har 2 timer funksjoner. Jeg lurer på hva den funksjonen er? Er det rest varme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 Denne må vel være feilpostet.....prøv under teknisk,så får du kanskje svar.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eb racing Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2010 Yes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 23, 2010 Share Skrevet Februar 23, 2010 Hørtes vel mye ut som en egen liten webasto ovn som brenner diesel og varmer både motor og kupè. En meget fin enhet som øker komforten betraktelig på kalde dager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JorgenT Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 Jeg har også dette, men ikke webasto-varmer. Så det eneste som skjer i bilen min er at viften begynner å blåse. Ser ikke helt visen med den funksjonen. Kanskje for å lettere kunne koble til varmeren senere..? Restvarme er den knappen (som er på pasasjersidens tempvelger) du kan trykke inn for å blåse resten av varmen i systemet inn i bilen for eks hvis du skal inn i butikken en tur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 Alle disse svarene ligger i E60/E61 tråden nøye forklart, tar en kjapp gjenn fortelling. Rest varme knappen fungerer slik: Den lagrer motor varme, og kan kun brukes når bilen er av og blåser varmluft (like varmluft som du hadde på når bilen var i gang) grei funskjon hvis det er 25- og du skal på butikken eller noe så er bilen like varm etterpå, den blåser i ca 14min. Husk at den bør kun brukes når batteriet er 100%OK og motoren er driftsvarm. Independent mode: Det er en funksjon som brukes om sommeren, for eks. det er 30 grader ute og bilen står i sol lyset, så kan du stille inn timer på at viften skal blåse bilen kald, med andre ord den funsjonen blåser kun kaldt luft, da har du en kald og behagelig bil hvis du vet at bilen skal stå parkert i solen over lengre tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå