Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

cply97s988pkmimyh4lf.jpg

bxdxqhj4rt2s7kdxz031.jpg

da var de nye led baklyktene kommet fra usa og montert , ble veldig fornød med å få vekk de gule blinkerene bak , så nå venter jeg bare på at posten skal få raua i gir å sende frontlykene videre fra tolla !

Skrevet

hehe takktakk ! desverre ikke orginale BBS enda lars hehe men funker for nå ! ;( , nå skal jeg ned i garasjen å skru av hele frontfangeren bare for og få på de nye lyktene , det var mer stress en jeg hadde regnt med !

Skrevet

Pen bil! Du har kjøpt frontlykter med adaptive kjørelys også ser jeg (titan bakgrunn). Hadde det selv også, men lakka de sort.

Kunne tenkt meg å sett bilder av hele bilen med felgene og senk :)

Skrevet

Lekker bil! E46 er det jeg skal ha, når jeg skal ha nyere en gang i tide, omtrent da pengene vokser på trær eller man kan trylle de frem selv digitalt, tenker jeg. Kommer til å følge med ;)

Skrevet

takker ! :) ... kjøpte lyktene med tanke på at alt på bilen var sølv så smalt til med lykter ogsåhehe ! :Pskal få lagt ut noen bilder av hele bilen med ny senk å felg snart må bare få den helt ferdig å ut på veien ! dritt lei av å kjøre audi 90 quattro vinterbil nå !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...